Site icon מקומון רמת גן

איפור לנשים מבוגרות

במאמר זה תוכלו לקבל מידע על החשיבות של איפור לנשים מבוגרות, על המוצרים שמתאימים עבור איפור עור בוגר ועל ההבדל בין איפור יום לאיפור לילה.

מהי החשיבות של איפור לנשים מבוגרות?

איפור הינו נושא מהותי ביותר לכל אישה מטופחת, אך הדבר הופך לקריטי אף יותר עבור נשים מבוגרות, הזקוקות למצרכים איכותיים מן המעלה הראשונה בכדי להיראות במיטבן ובכדי לשמר את עור הפנים שלהן על הצד הטוב ביותר. סימני הגיל עלולים להיות ניכרים על עור הפנים במצב בו ישנו שימוש יום יומי במוצרים לא נכונים, לכן כדאי וחשוב להיות מודעים לאפשרויות השונות בעת בחירת המוצרים הרלוונטיים לאיפור בגיל מתקדם, כאשר לצורך העמקה והעשרה בתחום, ואולי אף פתיחה בקריירה מקצועית באיפור נשים, מומלץ לפנות ולהירשם למספר קורסי איפור. במאמר זה נעמוד על סוגיות הבסיס בכל הנוגע לאיפור לנשים מבוגרות.

אילו מוצרים מתאימים עבור עור בוגר?

תכונה שלילית נפוצה בעור פנים בוגר הינה יובש כתוצאה מאובדן המים בגוף. עור בוגר אינו מכיל נוזלים כמו עור צעיר, לרוב בסביבות העשור החמישי. עור הפנים המתייבש הופך לדק ומחוספס תוך הופעתם של קמטים וכתמי גיל מרובים. לכן, יש להיות מודעים לסוגיות ספציפיות אלו בבחירת מוצרי האיפור לנשים מבוגרות. על איפור הבסיס להיות בגוונים חמים כדוגמת אדום וכתום שביכולתם להסוות את הקמטים והכתמים בעור. ידוע אם-כן שבאיפור לנשים מבוגרות אסור להשתמש בסומק מוצק, שכן הוא מבליט כתמים וקמטים, לכן עדיף תמיד לבחור בסומק נוזלי. בכל הנוגע לצלליות עיניים, צלליות מנצנצות גם הן עלולות להדגיש את הקמטים, לכן רצוי להבליט את העיניים באמצעות צלליות מאט בצבעים ניטרליים כמו חום. יש לתחום את השפתיים בגוון התואם את צבע השפתון עצמו, תוך שימוש בשפתון עשיר במינרלים שיטשטש את היובש בשפתיים.

תמונה: pexels

איפור יום לעומת איפור לילה

בכל הנוגע לאירועי ערב, יש לזכור שישנם הבדלים מהותיים בכל הנוגע לאיפור לנשים מבוגרות. באירועי לילה נוצצים העשויים להימשך לאורך זמן יש לבצע כמה הכנות מראש לפני האיפור עצמו. יש לבצע ניקיון יסודי של העור, תוך מריחת סרום ממצק וקרם לחות מזין ומעשיר, ולתת להם זמן להיספג בעור הפנים. יש לתת תשומת לב לאיפור הדקולטה, אזור מחשוף החזה והצוואר, בכדי לכסות את כתמי השמש על-ידי ערבוב של קרם לחות עם מעט מייק אפ. באירועי ערב, בניגוד לאירועי יום בשמש, ניתן לאפר את אזור הרגליים החשופות כך שיראו כאילו שהן מכוסות בגרביונים, פתרון נהדר באירועי קיץ הכוללים לבוש קצר. בנוסף, אירועים בערב עשויים לכלול מגע עם מים, אפילו במקרה של דמעות שמחה בחתונה של בן משפחה. לכן מומלץ באירועים אלו להשתמש במסקרה עמידה בפני  מים המשמרת את הצלליות מתחת לעיניים.

סיכום

איפור לנשים מבוגרות הוא נושא מורכב המצריך ידע מקדים בכדי שיבוצע כהלכה. איפור באופן כללי הינו מלאכה מורכבת, המצריכה הבנה הן של צבעים משלימים והן של העור, אך העניין הופך למורכב הרבה יותר כאשר יש לעבוד עם עור יבש המאפיין גילים מתקדמים יותר. ידע באיפור לנשים מבוגרות נוגע לפיכך הן לצבעים המתאימים והן לאיכויות החומרים עצמם, אשר עליהם להכיל חומרים מזינים ומעשירים שגם מטשטשים את פגמי הפנים וגם מונעים הדרדרות נוספת.

Exit mobile version