Site icon מקומון רמת גן

איפה אתם בחג? הכירו את 5 הצימרים המומלצים לראש השנה

מתכננים לצאת לחופשה זוגית בראש השנה, ולא יודעים באיזה צימר כדאי לכם לבחור? מחפשים צימרים לזוגות שיתאימו לחופשה מושלמת בתקופת החגים המתקרבת? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה תמצאו סקירה של 5 צימרים מומלצים במיוחד לכבוד ראש השנה, אשר כולם מאובזרים, מפוארים ומפנקים במיוחד. הצימרים נבחרו לאחר סקירה מעמיקה של הביקורות וההצעות של צימרים לזוגות המופיעים באתר "צימר טופ" – האתר המוביל בישראל להשוואת מחירים ועסקאות של צימרים שונים בארץ. וכעת, כל מה שנותר לכם זה רק לבחור.

5 צימרים מומלצים לחופשה זוגית בתקופת החגים

מחפשים צימרים לזוגות לחופשה בראש השנה? להלן 5 צימרים מפנקים ויוקרתיים במיוחד שישדרגו את החופשה הזוגית שלכם בחג הקרוב מהקצה אל הקצה, אשר יהפכו את החופשה שלכם לחלומית במיוחד ושישאירו לכם טעם של עוד:

  1. אחוזת הצוק במרומים

היכן נמצא: בכפר שמאי, שבגליל העליון.
מה במתחם:
וילה יוקרתית הבנויה מ-4 סוויטות מפנקות, עם חדר רחצה פרטי כל אחת, המחוברות בחלל פנימי משותף. לכל אחת מיחידות האירוח חנייה וכניסה אישית, חצר פרטית, עיצוב מודרני ומפואר, מטבח מאובזר, אינטרנט חינם, טלוויזיית LCD עם חיבור ל-YES, מיזוג אוויר ועוד. ניתן לצרף מקומות לינה לילדים על ידי הוספת מזרנים בתיאום מראש.

2. אחוזת הצוק במרומים

היכן נמצא: במושב עין יעקב, שבגליל המערבי.
מה במתחם:
4 סוויטות פרטיות ומפוארות, עם בריכה פרטית מקורה ומחוממת וג'קוזי מפנק בכל אחת מהסוויטות, כמו גם מיטה זוגית מרווחת ונוחה, מטבחון מאובזר, מסך LCD עם חיבור ל-HOT, ומתחמי גן אישיים עם נוף ירוק ועוצר נשימה.

3. סוויטות מצפה האגם

היכן נמצא: בכנרת.
מה במתחם:
אם אתם מחפשים צימרים לזוגות בכנרת – אתם חייבים להכיר את "סוויטות מצפה האגם" המפנקות והרומנטיות. במתחם 3 סוויטות יוקרתיות עם קירות זכוכית ועיצוב אבן מפואר, וגן פרטי ובו ג'קוזי ספא ענק המשקיף לנוף מרהיב. המתחם נמצא במיקום מעולה, סמוך לחופי הכנרת, בקרבת מגוון אטרקציות, ובמרחק עשר דקות נסיעה מטבריה.

תמונה: canva

4. גמליורט

היכן נמצא: במושב מעלה גמלא במרחק נסיעה קצר מחופי הכנרת.
מה במתחם:
2 סוויטות אינטימיות ורומנטיות הבנויות בצורת מבנה מונגולי, המעוצבות באופן מפואר ויוקרתי, שבהן תמצאו מיטת עץ גדולה ומרווחת, ג'קוזי פנימי מפנק, מטבחון מאובזר, חדר רחצה מהודר, פינות ישיבה ומסך LCD עם חיבור ל-YES. לכל אחת מהסוויטות גן פרטי מטופח ובו בריכה גדולה ופרטית והאט-טאב מחמם ומפנק בתקופת החורף.

5. פנינת המעיינות

היכן נמצא: במושב רחוב שנמצא בעמק המעיינות (דרומית לבית שאן).
מה במתחם:
4 סוויטות יוקרתיות ומעוצבות, אשר בכל אחת מהן מטבחון, חדר רחצה, וחדר שינה מרווח ובו מיטת קינג-סייז ג'קוזי פנימי מפנק, ומסך  SMART TVעם חיבור ל-HOT. כמו כן, בסוויטות יש חדרי ילדים, וישנו גם מתחם גן משותף לכל הסוויטות, ובו בריכה שחייה גדולה.

לא מצאתם את הצימר שאתם מחפשים או צימר שמתאים לצרכים שלכם? היכנסו לאתר "צימר-טופ" וצפו בצימרים ובאפשרויות נוספות.

Exit mobile version