Site icon מקומון רמת גן

אילו הטבות ייחודיות יש בכרטיס מאסטרקארד?

אם יש לכם כרטיס אשראי מאסטרקארד, כדאי שתדעו שיש לכם לא מעט הטבות ייחודיות במגוון נרחב של קטגוריות. את ההטבות אפשר למצוא באתר ואף בחוברת אשר מצורפת לדף פירוט האשראי, וכך אם יש הטבה שמתאימה לכם תוכלו להשתמש בה.

מהן ההטבות של כרטיס מאסטרקארד?

הטבות כרטיס מאסטרקארד משתנות כל חודש וכוללות מגוון נרחב של הטבות ייחודיות למחזיקי הכרטיס. ההטבות כוללות מגוון נרחב של קטגוריות החל במוצרי מזון במסעדות נבחרות, דרך נופשים ברחבי הארץ ועד ביגוד והנעלה. בנוסף להטבות אלה אפשר ליהנות ממגוון מבצעים והנחות, לפרוס את התשלומים לכמה שתרצו וליהנות מצבירת נקודות אפשר להמיר להטבות השונות. כך תוכלו למצוא הטבות למופעים שכוללים 1+1, חמישים אחוז הנחה ועוד. ברוב הכרטיסים תקבלו גם פטור מדמי כרטיס במיוחד אם הוצאתם כרטיס חדש.

האם הטבות מאסטרקארד הם לכולם?

הטבות כרטיס מאסטרקארד הם לבעלי כרטיס מאסטרקארד בלבד. כך שאם יש לכם כרטיס מאסטרקארד או חבר מועדון אחר שאשר שייך למאסטרקארד תוכלו ליהנות ממגוון ההטבות השונות מדי כל חודש ואף לעקוב אחריהם באתר. מגוון ההטבות משתנה מחודש לחודש, וכך חשוב לבחור את ההטבה המתאימה אחרת היא מסתיימת ולא ניתן לראותה. כמובן שכל ההטבות הם רק לחברי ישראכרט ולא חברות אשראי אחרות. ההטבות ניתנות בכרטיסים בנקאיים וכן בכרטיסים חוץ בנקאי ולכן יש לעקוב אחריהם מדי חודש ולבחור את ההטבות המתאימות ביותר בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

כרטיסי מועדון שונים

תמונה Depositphotos

אם החלטתם להוציא כרטיס אשראי של חברת ישראכרט, כדאי שתדעו שישנם לא מעט מועדוני לקוחות אשר מציעים מגוון הטבות, הנחות ומבצעים משתלמים לאורך כל השנה. כך שעם כרטיסי המועדון תוכלו לחסוך לא מעט כסף וליהנות משלל מוצרים ושירותים במחיר משתלמים ביותר מדי חודש. לכן רגע לפני שאתם מזמינים את כרטיס האשראי שלכם, כדאי לראות את מועדוני הלקוחות הקיימים ולהירשם למועדון שמתאים לצרכים שלכם.

היתרונות של כרטיס מאסטרקארד

באמצעות כרטיס האשראי מאסטרקארד תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של הטבות שלא תמצאו בחברות האשראי האחרות. יתרונות אלה כוללים:

מוכר לשימוש בארץ וברחבי העולם – הוא בארץ וברחבי העולם כולו, וכך אין בעיה לשלם איתו בכל מקום שבו תבחרו לשלם.

צבירת נקודות להטבה – אפשר לצבור מדי חודש נקודות שאותם תוכלו להמיר להטבות שונות במחיר משתלמים ביותר.

אבטחה מלאה – האבטחה של כרטיס האשראי היא ברמה הגבוהה ביותר, וכך אין לחשוש מפני פריצות של אנשים לא מורשים. הכרטיס כולל שבב נגד זיופים למיניהם.

אפשר לקנות במגוון נרחב של עסקים – אפשר לבצע קניות עם הכרטיס במגוון נרחב של עסקים.

מבצעים והנחות – אפשר למצוא מעבר להטבות החודשיות גם מבצעים שווים והנחות במהלך החודש.

יתרונות אלה הופכים את כרטיס האשראי לכרטיס המשתלם והטוב ביותר לביצוע הרכישות שלכם מדי חודש.

 

Exit mobile version