Site icon מקומון רמת גן

איך תדעי שבן הזוג שלך בוגד בך?

בגידה

יש הרבה מצבים שבהם ברור לכם שיש בעיה ויש מצבים שבהם אתם חושדים. חיי הנישואים מזמנים הרבה מצבים שבהם לא ברור לך שאת נבגדת אבל התחושה שלך שמשהו לא בסדר ולא מתנהל כסדרו גורמת לך לחפש משרד חקירות. כל חוקר פרטי יגיד לך שאכן, אינטואיציה ותחושה שמשהו השתנה זה בדרך כלל הסימן הנכון וזה קורה כי הגוף כבר התרגל לשגרה מסוימת ולכן אם הוא מזהה סטייה ממנו ואומרים לך שהכל בסדר, אין לך מה לדאוג, זה גורם לך לפקפק בעצמך. בכל מצב כזה שבו מטילים ספק בשיקול הדעת שלך זה הרגע לשאול את עצמך מה עוד את יכולה לגלות, ורצוי לאסוף כמה שיותר שינויים באורח החיים ובהרגלים של בן הזוג כדי לבוא עם מידע מבוסס כזה לחוקר.

איך יודעים שיש בעיה?

בדרך כלל, אנחנו מורגלים לחשוב שטלפון סלולרי והחשבונות במדיה החברתית הם פרטיים לגמרי והם מחוץ לתחום. אבל בדיוק בגלל זה שם המקום הראשון שבודקים בו ובמצבים שבהם אין מה להסתיר הרי לא יתנגדו ממילא לתת לכם לבדוק זאת. הבעיה היא שיש בגידות שהן לא רק פיזיות אלא גם מתקיימות באינטרנט, בצ'טים ובשיחות שאת לא שותפה להן גם אם לא נפגשים בפועל. זה הרגע שבו את צריכה להחליט אם את מוכנה לחלוקת הזוגיות שלך עם נשים אחרות גם ברמה הזאת או שזה צריך להסתיים בסדר עדיפויות חדש. הנקודה החשובה לזכור היא שקל מאוד יחסית לעבור מהאינטרנט לפגישה של ממש ולכן כל דבר כזה הוא פוטנציאל להמשך שיחמיר את המצב.

סימנים נוספים של בגידות

בגידות מתקיימות כאשר בן הזוג מוכן כבר לניהול חיים כפולים וכך הוא גם עשוי להיתפס. אלא אם כן מדובר באורח חיים שמפריד ביניכם למשך ימים וכך יש לו יותר מרחב, הרי שבדרך כלל הוא מצומצם יותר ולא מאפשר לו לעבור מגרסה לגרסה בקלות ולכן יש יותר סיכוי שייתפס על שקרים. זו הדרך גם לאתגר אותו בשאלות חוזרות ונשנות משום ששקרים אינם עקביים ובכל פעם הוא ייתן גרסה אחרת לשאלות שלך למה התעכב, איפה היה ביום כזה וכזה, מי האיש שאתו דיבר, על איזה נושאים וכן הלאה.

Exit mobile version