Site icon מקומון רמת גן

איך שומרים על דירוג האשראי מושלם?

credit: pixabay

דירוג האשראי הוא פיסת המידע החשובה ביותר שיש לכם היום בכל מה שקשור לרמת החיים שאתם חיים. החל מבנקים ועד לגורמים בתחום הביטוחים וההשקעות, כולם מתבססים על דירוג האשראי שלכם כדי להבין האם ניתן לתת לכם שירות ולסמוך עליכם בתור לקוחות. בדיוק מהסיבה הזו, גם אם עד היום לא דאגתם לייצר דירוג אשראי ברמה גבוהה, עכשיו אתם צריכים לעצור הכל ולפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת WE CREDIT בשביל לייצר סטנדרט דירוג אשראי בלתי מתפשר ברמה גבוהה.

למה חשוב לשמור על דירוג האשראי?

דירוג האשראי הוא המידע הברור ביותר על היכולת של אדם או ארגון להחזיר את סכומי הכספים שהוא קיבל לאורך חייו מגורמים מימון כאלו ואחרים. היכולת לשמור על דירוג אשראי גבוה היא אינדיקטור ליכולת הכלכלית שלכם, ולכן המערכת הפיננסית מתבססת בצורה בלתי מבוטלת על דירוג האשראי של אנשים וחברות בשביל לקחת החלטות. כתוצאה מכך, אם אתם נתקלים בבעיה בדירוג האשראי, רצוי לקחת בחשבון את האפשרות לבצע מחיקת רישום BDI ויפה שעה אחת קודם.

האם ניתן לתקן את הדירוג? ואיך אפשר לדאוג לכך

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, ניתן למחוק את דירוג האשראי במקרה הצורך. אך יחד עם זאת, זוהי פעולה דרסטית מאוד ושווה לכם לשקול ברצינות את האפשרות לבצע תיקון דירוג אשראי אם אתם רוצים לייצר אמינות טובה יותר אל מול גורמי המימון השונים. תהליך התיכון הוא קצת יותר ארוך ודורש מכם שינויים בהרגלי החיים שלכם. אבל בסופו של יום זה הוא תהליך חשוב מאוד שמאפשר לכם לייצר יציבות כלכלית לטווח הארוך.

הליווי שנותן לכם את כל המידע

על בסיס דוח ריכוז נתונים אפשר לבנות את תהליך הליווי הפיננסי שלכם ולייצר את כל הפתרונות שאתם צריכים לייצר מבחינה כלכלית. אומנם העבודה תהיה רבה והאתגרים לא פשוטים בכלל. אבל בסופו של יום זה הוא האינטרס שלכם לדאוג לכך שיהיו לכם כלים משמעותיים לשמור על שגרת החיים הפיננסית שלכם.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת WE CREDIT מכירים לעומק את שוק הנדלן בישראל ומבינים שאתם יכולים לייצר רמת חיים גבוהה יותר על בסיס שינויים קטנים בהרגלי החיים שלכם. ולכן חשוב לנו לייצר תהליכי ליווי פיננסי למשקי בית או אנשי העסקים המבוססים על ניתוח המצב באופן אינדיוידואלי ובניית תוכנית לטווח ארוך. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות של החברה ניתן לפנות לטלפון:

 

Exit mobile version