Site icon מקומון רמת גן

איך מתקינים טפט

צילום: canva

אם בא לכם לשדרג את מראה הבית שלכם, אך אין לכם תקציב משמעותי מדי בכדי ליצור שינויים מהותיים, כדאי מאוד שתדעו שבחירת טפט מתאים לכל חדר בביתכם עלול לחולל פלאים במראה הבית שלכם. בין אם מדובר על חדר הסלון בביתכם, בין אם מדובר על חדר הילדים ובין אם מדובר על חדר השינה שלכם ואפילו המקלחת, כדאי שתבינו שבחירת טפטים מתאימים לכל חדר בבית יעניק לכם מראה מושלם לכל חדר וישדרג לחלוטין את מראה הבית שלכם.

טפט לסלון

ראשית כל, חלל הסלון שבביתכם הוא ללא ספק אחד החללים שיכול להשתנות פלאים בעקבות בחירת טפט עבורו. כדאי לבחור בקיר מרכזי בחדר הסלון ולבחור בטפט שמתאים לצבעים של הסלון שלכם וכן, טקסטורה של טפט שמשתלבת באופן הרמוני עם הצבעים ועם העיצוב של הסלון. כדאי לבחור בצבעים בהירים ודפוסים עדינים עבור שטח קטן ואילו עבור שטח גדול כדאי לבחור בהדפסים נועזים יותר. חשוב לבחור בטפט איכותי שנוח להצמיד ולהוריד כגון: טפט ויניל.

חדרי שינה

בחדרי השינה שבביתכם רצוי מאוד שתבחרו בגוון ובמקרם של טפט שהכי מתאימים לדיירי החדר. אם מדובר בחדר ילדים כדאי טפטים בצבעים עליזים שמדגישים כי  מדובר על חדר הילדים שבבית. אם מדובר על חדר השינה האישי שלכם, כדאי שתבחרו בצבעים קרים של טפט שיכולים להשרות בחדר שלכם רוגע ושלווה ומה יותר טוב מהתחושה הזאת בחדר השינה שלכם? צבעים חמים לעומת זאת יכולים להפוך את החדר לחמים מבחינת האווירה. חשוב מאוד להתאים את הטפט לגודל החדר, לאופי החדר ולריהוט שבו.

כיצד תעצבו את חדרי ביתכם בצורה מושלמת עם טפט?

טפטים לחדרים בבית יכולים כאמור לשדרג לחלוטין את המראה של הבית וכל כן, אם אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתבחרו את הטפט המתאים לכל חדר בהתאם לטיפים שהוזכרו לעיל וכן, בהתאם למדידת השטח הדרוש עבור הטפט. כדאי כמובן לרכוש טפטים רחיצים שניתן לנקות אותם באופן קל ומהיר באמצעות מטלית לחה. כמו כן, חשוב לזכור שטפטים מבד מוסיפים לבידוד מפני חום או קור ויוצרים אפקט אקוסטי שמונע תהודה בחדר ועל כן, יתכן מאוד שהם יתאימו לכם לחדרים שונים בביתכם.

שלבי ההדבקה של הטפט הם די קלים: בשלב הראשון מורחים דבק ייעודי באמצעות מברשת רחבה מאוד באופן אחיד על הקיר ולא על הטפט. כדאי להתחיל מלמטה כלפי מעלה על מנת להימנע מבועות אוויר. לאחר מכן יש להמתין לייבוש מלא ואז לגזור את הטפט בהתאם למידות הקיר, לאחוז אותו בקצה העליון כך שהוא יפתח כלפי מטה, להניח את הקצה העליון על הקו האנכי של הקיר ולהשאיר כמה ס"מ למעלה לצורך יישור וחיתוך. לאחר מכן מברישים את הטפט עם מברשת יבשה ורחבה או עם גלגלת.

Exit mobile version