Site icon מקומון רמת גן

איך מפיקים אירועים באמצעות השכרת ציוד?

כמעט לכל אירוע, יש צורך לשכור ציוד. אולם מה עם הפקת האירוע? פעמים רבות, מארגני האירועים ישכרו ציוד, אך יארגנו אותו בשטח, ויתפעלו בעצמם. אולם, לא תמיד מארגני האירועים יכולים לטפל בעצמם בציוד במהלך האירוע. לכן, מעדיפים לפעמים מארגני האירוע לשלם לצוות מיוחד של חברת ההשכרה, שיתפעל את הציוד בשטח.

בעצם מדובר בחברות הנותנות שירות של השכרת ציוד לאירועים ומציעים לכם כמעט את כל הציוד הדרוש לצורך הקמת האירוע מאפס.
אותם חברות ידעו לתת לכם מענה לגבי מגוון רחב של ציוד ומומלץ לבחור בחברה שתציע לכם כמה שיותר ציוד שאתם צריכים תחת קורת גג אחת.

איך מפעילים פנסי תאורת לד בזמן האירוע?
משלבים פנסי תאורת לד באירוע? קשה מאוד לדעת לתפעל לבד את התוכנה השולטת בתאורת הפנסים. כאשר משלבים אפקטים כמו בועות ועשן באירוע, צריך טכנאים מומחים היודעים לתפעל את הציוד. לשם כך, כדאי לשקול לשכור טכנאי תאורה של חברת ההשכרה. הטכנאים, מקימים את הפנסים בשטח. במהלך האירוע, מפעילים הטכנאים את התוכנה השולטת בתאורה בצורה המקצועית ביותר. לפני האירוע, כדאי להיפגש עם צוות התאורה, ולערוך תכנון מקדים ותיאום ציפיות.

הכנה טובה לאירוע מושלם. צילום: Pixabay

הפקת ערב קריוקי
בהרבה אירועים משלבים קריוקי. אולם האם אנו יודעים לתפעל את ציוד הקריוקי? האם אנו יודעים כיצד לעבוד עם המיקסר? כיצד לחבר את הכבלים כמו שצריך? אם אין לכם ידע כיצד לתפעל ערכת קריוקי, אתם יכולים לשלם יותר כסף לחברת השכרת הציוד, כדי שתשלח טכנאי קריוקי. כמובן, צוות הטכנאים אינם מנחי הערב, אלא תפקידם לשים את השירים והקליפים שמבקשים הקהל או המנחה.
אגב, אותו עניין גם לגבי ציוד הגברה שגם שם יש צורך בתפעול המערכת.

איך מציבים גנרטור באירוע?
אם אתם שוכרים גנרטור לאירוע, סביר להניח שלא תוכלו לטפל לבד בחיבורים של הגנרטור אל מכשירי האלקטרוניקה, ההגברה והתאורה. לכן, החברה המשכירה גנרטורים, תשלח צוות טכנאים שיטפלו בחיבורי החשמל באירוע. הצוות יטפל בכל תקלה טכנית בחשמל שתצוץ במהלך האירוע. הטיפול בכל החיבורים של הגנרטור, יהיה כמה שעות לפני תחילת האירוע.

טיפול בהצבת מסכים ופלזמות באירוע
אם בחרתם להציב באירוע שלכם מסכי לד ופלזמות, אתם תצטרכו צוות טכני שיטפל בהצבת המסכים, ובחיבור המסך אל החשמל, המחשב, או מכשיר ההקרנה. באירועים בהם יש מסכי ענק, יש צורך בצוות טכני מיומן היודע לחבר את המסכים אחד לשני. לפעמים, צוות ההפקה צריך לשים את המסכים בתוך משטח של תצוגה. אין ספק, שהכנסת המסך למשטח, היא פעולה שמארגני האירוע לא יידעו עשות לבדם.

איך חוסכים זמן וכסף ביום האירוע?
לפעמים, צריך ביום האירוע לעבוד מול מספר צוותים טכניים. לכן, הדרך הטובה לחסוך כסף בעת ארגון האירוע, היא לשכור את כל הציוד ואת הטכנאים, דרך חברת השכרת ציוד אחת. כך, מקבלים חבילה מקיפה של השכרת כל הציוד הנדרש לאירוע- במחיר משתלם. במקרה זה, חברת השכרת הציוד- הופכת לחברה המפיקה לכם את האירוע. משאית של החברה מגיעה עם כל הציוד הדרוש. צוות החברה מארגן את השולחנות, הכיסאות, האוהלים, התאורה, הבמה, המסכים, וכל הציוד הנדרש. במהלך האירוע, אחראי הצוות של חברת ההשכרה, לכל הצד הטכני בצורה הטובה ביותר.

Exit mobile version