Site icon מקומון רמת גן

איך מסמנים הצלחה עסקית מקוונת

כיזם ותיק בתחום השיווק הדיגיטלי והיזמות הטכנולוגית, עם חברות מצליחות בתחום בארץ ובחו"ל, הייתה לי הזכות לחזות בשינוי של עסקים בהתנהלות המקוונת שלהם, ואני מאמין שהצלחה מבוססת על תוכנית פיתוח עסקי מובנית היטב ועל יכולת להסתגל במהירות לשינויים.

שמי חי נקש, הבעלים של חברת שיווק דיגיטלי ויזמות טכנולוגית בארץ, ביחד עם הצוות שלי, אנחנו משקיעים במגוון מיזמים בתחום הפינטק באסיה, צפון אמריקה ואוסטרליה. במאמר זה, אחלוק איתכם סיפור הצלחה מרתק שהתפתח עם חברה שליוויתי בבורמה, כעדות לכוח של הטכנולוגיה והתכנון האסטרטגי בעידן הדיגיטלי.

הסיפור הזה לא רק מדגיש את הפוטנציאל של בעלי עסקים להשיג הצלחה מדהימה באינטרנט, אלא גם מדגיש את המשמעות של להיות פורצי דרך בתחומם.

צילום: יח"צ

שימו לב איך מציאות רבודה וצ'ט בוטים משיגים מעורבות לקוחות וצמיחה עסקית מדהימה

לפני כמה שנים, הייתה לי הזדמנות לעבוד עם לקוח מבורמה, מר אונג סאן, בעלים של מיזם בתחום המסחר האלקטרוני, ובדומה ליזמים רבים, היה לו מערך מוצרים פנטסטי אבל הוא לא ידע איך להשיג הצלחה מקוונת. אני מדבר על הצלחה מקוונת ממשית וחסרת תקדים.

אונג סאן פנה אלי, וביחד עם הצוות שלי, יצרנו אסטרטגיה דיגיטלית שכוונה להזנקת בית העסק שלו לרמה בינלאומית. התחלנו עם ניתוח מקיף של העסק, חקרנו את מגמות השוק והבנו מי המתחרים שלו.

התעמקנו גם בניתוח נתונים ובמחקרי שוק, לצד מינוף מערכות AI כדי לקבל תובנות מעשיות, ועם כל הממצאים שהגענו אליהם, ההמלצה שלנו הייתה להתמקד במגמות הכי עדכניות, כמו למשל מציאות רבודה להדמיית מוצר וצ'אט בוטים למעורבות לקוחות.

הרכבנו גם אסטרטגיית חזקה של תוכן שיווקי

מכיוון שאין נוכחות דיגיטלית בלי תוכן מצוין, כזה שגולשים אוהבים לקרוא ולשתף, התחלנו ביחד עם מר אונג סאן והעובדים שלו, לייצר סרטונים באיכות גבוהה לטיקטוק, ומערך שלם של שורטס ליוטיוב, לצד מאמרים אינפורמטיביים מקיפים באתר החברה ופוסטים בלינקדאין ובאינסטגרם, בהתאמה ממוקדת לקהל היעד שלו.

אבל האסטרטגיה שלנו חרגה מעבר לטכנולוגיה ותוכן בלבד, והקפדנו על יצירת חווית משתמש חלקה בכל פורמט של תוכן שיווקי דיגיטלי שיצרנו, באמצעות אופטימיזציה של האתר למכשירים ניידים, יצירת חנות מקוונת שמאפשרת קנייה מאובטחת וידידותית, עם שילוב של כלים מתקדמים לניתוח נתונים כדי להבין את התנהגות המשתמש ולבצע בהתאם את השיפורים הנדרשים.

התוצאות היו לא פחות מיוצאות דופן

בתוך שנה מיישום האסטרטגיה שלנו, עסקי המסחר האלקטרוני של מר אונג סאן חוו גידול של 300% במכירות. הוא הרחיב את טווח ההגעה שלו לשווקים בינלאומיים והשיג שותפויות עם ענקיות בתעשייה, כך שהמותג שלו הפך לשם נרדף לחדשנות ואיכות, והוא ביסס את מקומו כמוביל בתחום.

אני מספר לכם על המקרה הזה, כדי שתבינו מה אפשר להשיג עם השילוב הנכון של חדשנות, טכנולוגיה ותכנון אסטרטגי, כי אני מאמין בכל ליבי שהאינטרנט הוא שדה משחק שווה, שבו עסקים קטנים יכולים להתחרות עם הענקים, אם הם ישתמשו נכון בכלים הטכנולוגיים והדיגיטליים החדשניים ביותר.

זה הזמן שלכם לבחור בגישה פרואקטיבית לחדשנות טכנולוגית

אני קורא ליזמים ולבעלי עסקים לשנות גישות מיושנות (או מקובעות, מבלי לפגוע), להבין את המגמות החדשות בתחום שלכם, ולהיות פרואקטיביים בכל הנוגע לחדשנות טכנולוגית, מכיוון שהתחומים האלו מתפתחים ומתחדשים כל הזמן, ואם אתם לא מצליחים להדביק את הקצב, אתם פשוט נשארים מאחור.

הנקודה שחשוב לי להדגיש היא שסימון הצלחה עסקית באינטרנט טמון בתוכנית פיתוח עסקי מחושבת היטב שמשלבת טכנולוגיות מתפתחות, קבלת החלטות מונעות נתונים וגישה ממוקדת לקוח.

הסיפור המדהים של אונג סאן יכול להיות הסיפור שלכם, אם רק תעזו לחלום ולבצע צעדים נועזים. עם האסטרטגיה הנכונה שתתאים לכם, והשימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים, בית העסק שלכם יכול להשיג הצלחה אדירה באינטרנט, ואנחנו כאן כדי ללוות אתכם ולייעץ לכם על השיטות הנכונות לחתירה למצוינות.

Exit mobile version