Site icon מקומון רמת גן

איך מזגני מיצובישי אלקטריק מצליחה להתבלט מעל המתחרות לה בשוק?

מיצובישי אלקטריק הצליחה לעשות מה שחברות רבות לפניה לא הצליחו. קרוב ל- 100 שנה שקונצרן האלקטרוניקה המוכר ברחבי העולם מפתח טכנולוגיות ייחודיות, שמציבות אותו בחזית הטכנולוגיה והחדשנות ברמה הבינלאומית.

בין פיתוחיה של מיצובישי אלקטריק נמנים מערכות ניווט מתקדמות, מעלית הגבוהה והמהירה בעולם, מסכי לד הגדולים ביותר , חלליות ומערכות מיזוג אוויר המתקדמות והמובילות בעולם.

בתחום המזגנים החברה הצליחה לפתח את טכנולוגיית אינוורטר וטכנולוגיית VRF. שתי הטכנולוגיות הללו נועדו להבטיח לחיסכון אנרגטי מקסימלי, התאמה אישית ושליטה מרבית, גם בחללים גדולים במיוחד כמו בנייני משרדים או מפעלים שונים.

גם כיום, מיצובישי אלקטריק הנה החברה המובילה בפיתוח וייצור מערכות מיזוג עם היקף ייצור שנתי של יותר מ- 30 מיליון מערכות מיזוג והפצה בפריסה חובקת עולם ביותר מ- 140 מדינות.

היקף הפעילות חסר התקדים הזה מעיד על כך, שמיצובישי אלקטריק עומדת בכל הבטחותיה לצרכן באופן עקבי, שכן אחרת, לא הייתה שורדת את מבחן הזמן. כבר יותר מ- 95 שנה שהיא מספקת מוצרים בעלי תו איכות גבוה מבלי להתפשר על בטיחות הצרכן, עיצוב מודרני ואלגנטי ואמינות. כל מוצרי החברה מיוצרים במפעלי החברה על ידי רכיבים יפנים בלבד ועוברים בדיקה עצמית קפדנית.

תמונה: pexels

השאיפה התמידית להיות מובילה בתחומה מובילה את מיצובישי אלקטריק לעליונות טכנולוגית, ועל מנת להבטיח ללקוח חוויה מושלמת ושלמה, היא בחרה לשווק את מוצריה בעזרת אקון – טק, נציגה בלעדית בישראל, שמספקת שירותים נרחבים ללקוחות מיצובישי אלקטריק. פרט למרכז הדרכה מתקדם, אקון – טק מעמידה לרשות לקוחות מיצובישי אלקטריק תמיכה טכנית והנדסית בפריסה ארצית, ומבטיחה אפס פשרות באשר לטיב השירות, מהירות השירות והזמינות שלו.

סוד ההצלחה טמון ככל הנראה בעובדה, שהמנועים שמניעים את מיצובישי אלקטריק חותרים תמיד לשביעות רצון הלקוח, הכוללת מתן פתרונות מתקדמים ברמת בטיחות גבוהה. גם הדאגה לאיכות החיים של הלקוח ניצבת לנגד עיניה, וכחלק מפעילותה, החברה מנחילה ערכים ירוקים שמיטיבים עם הסביבה.

מסיבה זו, כל מי שבוחר לרכוש את המזגנים של מיצובישי אלקטריק יודע, שהוא לא בחר מזגן, אלא בקונצרן האלקטרוניקה המוביל בעולם.

Exit mobile version