Site icon מקומון רמת גן

איך לשדרג את החוויה המינית?

לכל אחד יש רגע שבו הוא רוצה לצאת מהשגרה ולנסות לפחות פעם אחת את ההתנסות המינית שטרם ניסה. זה יכול להיות סטוץ עם מישהו זר וזה יכול להיות שדרוג של החוויה המינית עם בני זוג קבועים שטרם העזתם לבקש מהם לנסות אתכם דברים חדשים. אחת החוויות המיניות הידועות שקל לחוות ולהתנסות בהן היא צעצועי מין, אביזרים שיכולים שלדרג מידית כל חוויה הודות לעיצוב אנטומי מושלם ומותאם לגופכם, והודות ליכולת שלהם להמשיך את העונג שלכם מבלי להתעייף. נסו פעם ויברטור מומלץ ותבינו למה הכוונה כאשר אומרים לכם שאפשר להמשיך ולהמשיך מבלי להתייאש.

מה כדאי לדעת על ויברטורים?

ויברטור מומלץ באמת הוא כזה שנראה מותאם לאנטומיה שלכם ולכן לא כדאי לקחת ויברטור שנראה טוב אבל הוא מוגזם בגודלו או המבנה שלו. יש ויברטורים רבים שיש להם מבנה מורכב יותר מהאביזרים הרגילים, משום שיש להם גם שלוחה נוספת שמיועדת לעינוג נוסף של הדגדגן ולא רק של הנרתיק. אפשר במקרים כאלה גם לבחור בצעצוע מין שאינו כרוך בחדירה למי שאינה אוהבת את זה, ומעדיפה לקבל את האורגזמה שלה רק חיצונית. במקרה כזה, גם טבעת רטט שמולבשת על איבר המין הגברים יכולה לעשות את העבודה משום שהיא מענגת את שניכם באותה מידה. זאת באמת חוויה משודרגת לשניכם.

משחקי תפקידים

מלבד ציוד כמו ויברטור או טבעות רטט, אתם יכולים לנסות גם משחקי תפקידים על מנת לשדרג את החוויה שלכם. אזיקים לסקס יכולים להיות בדיוק האביזר שיכול להוסיף לכם הרבה טעם לחיי המין. צריך רק לדעת לבחור את האזיקים הנכונים ולהשתמש בהם נכון מבלי לפצוע את עצמכם ומבלי לקלקל את החוויה. הכבילה באזיקים נעשית בדרך כלל כחלק ממערכות יחסים שבהן מכירים היטב את הפרטנרים ולכן יכולים לעשות זאת מתוך הקשבה מלאה לתחושות של הפרטנר או הפרטנרית. כך אפשר לדעת מתי זה כבר לא נוח ומתי לשחרר ולעבור אולי לאביזרים אחרים כמו טבעת רטט. במקרים כאלה מומלץ לעשות את בתיאום מוחלט ולהפוך את הבדיקה ההדדית למשחק שבו מנסים הכל כדי לגרום לפרטנרים את ההנאה המלאה.

Exit mobile version