Site icon מקומון רמת גן

איך לצאת מארח מושלם?

אם יש לכם אירוע חשוב בקרוב – אתם בוודאי שואלים את עצמכם, מה תוכלו אתם לעשות, על מנת להפוך את האירוע מהנה במיוחד עבור האורחים, להיות שם כשהאורחים שלכם יזדקקו לדבר מה – ולצאת המארח המושלם. אספנו עבורכם את הטיפים המובילים לאירוח מושלם – לגזור ולשמור.

#1 – בחרו את המקום המושלם לאירוע שלכם

אם אתם מתכננים אירוע קטן – הבית יכול להיות המקום המושלם לאירוע. אבל אם הבית הוא לא המקום, מכל מיני סיבות (יש כלבים, המקום קטן, וכדומה) – למה שלא תיקחו את האירוע החוצה? זה יכול להיות אולם או גן אירועים, וזה גם יכול להיות פינה יפה בטבע, גם לאומי, פארק באזור, וכדומה. אם מזג האוויר מתאים והאורחים שלכם אוהבים ירוק – יתכן שאירוח בטבע יהיה בדיוק הדבר עבורם. אם תבחרו מקום המאובזר בשולחנות – תוכלו להגיע מבעוד מועד, לפרוס את הכיבוד ושאר האביזרים במקום, ולקבל את פני האורחים שלכם, כשהכל כבר מוכן.

רק אל תשכחו לאסוף אחריכם בסיום…

#2 – כל אירוע מוצלח מתחיל בפינת קוקטיילים כיפית

אין יותר כיף מקוקטייל צבעוני בשלב ה"מינגלינג" של האירוע. אם יש לכם מישהו שאפשר לסמוך עליו – תוכלו להפקיד בידיו את ניהול עמדת השתייה והקוקטיילים – ואנחנו ממש לא מתכוונים לאלכוהול בהכרח. הנה כמה מהדברים שיסייעו ליצירת עמדת קוקטיילים מושלמת:

דאגו לסימון הכוסות – המשמעות תהיה צריכה פחותה של כוסות ואיסוף קל יותר בתום האירוע (וגם שימוש ידידותי לסביבה

דאגו למגוון רחב של שתייה, כולל בקבוקי שתייה אלכוהולית וגם כאלה שלא – מיצים לא מוגזים, מיצי פירות, לימונדה טבעית בבקבוק חצי קפוא, ועוד פינוקים, עשויים לשמש רכיבים מפנקים מאוד להרכבה אישית של מיני שתייה. אגב, טיפ קטן ומאוד לא "תובעני" שיהפוך את פינת הקוקטיילים שלכם מקצועית – רכשו מבעוד מועד חבילת "מטריות" נייר לקישוט הקוקטיילים

הקפיאו פלחים של פירות הדר והציעו אותם בפינת הקוקטיילים שלכם במקום קוביות קרח

#3 – האוכל חייב להיות מוגש בזמן (במיוחד אם יש ילדים בין האורחים שלכם)

תכננו את האירוע כך שמרגע הגיע האורחים ועד לתחילת האוכל, לא יעברו יותר מחצי שעה עד שעה לכל היותר. לאירוע פשוט – תכננו קייטרינג חלבי המציע מגשי אירוח עם פינוקים שניתן להגיש, כמו סנדויצ'ים מפנקים, מאפים איכותיים, מנות המבוססות על ירקות, ועוד.

תמונה באדיבות: pixabay

#4 – מאצילים סמכויות? לכו על בעלי מקצוע איכותיים!

אם אתם מתכננים להזמין מגשי אירוח עבור האירוע שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לשקול את מגשי האירוח של מונייר. מונייר – קייטרינג לאירועים מציע מגשי אירוח איכותיים, בעיצוב מרהיב ובטעמים שלא יישכחו – יאפשר אירוח מושלם בקלי קלות, עם מגשי אירוח שופעי כל טוב, בדיוק על פי טעמכם והעדפת האורחים שלכם.

ושיהיה במזל!

Exit mobile version