Site icon מקומון רמת גן

איך למצוא קבלן ניסור בטון ברמת גן במחיר זול?

שירותי ניסור בטון נהנים בשנים האחרונות מביקוש גובר. הבנייה החדשנית של מבנים נעשית היום באמצעות אחוז גדל והולך של בטון מסוגים שונים וכל שינוי כמו שבירת קיר, קידוח ופעולות אחרות שבעבר היו מתבצעות בקירות לבנים באופן פשוט וזול למדי, היום מצריכים שימוש באמצעים מתקדמים.

לאור העובדה שהעיר רמת גן נחשבת לאחת הערים עם כמות מבני בטון גדולה במיוחד, כך גם הביקוש לשירותי ניסור וקידוח הוא מהגבוהים שקיימים. פנינו לחברת 'פרו בטון' המתמחים בניסור וקידוח בטון ביהלום ברמת גן על מנת להבין איך לבחור ולהזמין קבלן לניסור וקידוח בטון עיר שיבטיחו לכם שירות מקצועי במחיר הוגן.

ניסור וקידוח בטון – שירות יותר נפוץ ממה שחשבתם

לפני שנסביר כיצד להזמין בעל מקצוע מתאים במחיר זול, צריך להבין מתי בכלל עולה הצורך לקדוח או לנסר בטון.

העיר רמת גן מתאפיינת בבנייני משרדים רבים לצד מבני מגורים כשהשותף לכולם הוא המרכיב הגבוה של הבטון בבנייה – נקודה שנכונה בעיקר לבנייני המשרדים אך גם למבני המגורים שנבנו בשלושת העשורים האחרונים.

לאור הנתונים הללו, ברור שכל פעולה שמערבת שבירה או קידוח של הבטון, מצריכה איש מקצוע שמתמחה בכך ובין הדוגמאות הנפוצות אפשר למצוא התקנה של מזגן, חיתוך של קירות להתקנת דלת או חלון, הסרת קירות שלמים ואפילו חיתוך של תקרה כדי לחבר בין שתי קומות.

צילום: Pixabay

כפי שאתם בוודאי שמים לב, ישנן עבודות פשוטות לצד עבודות מורכבות במיוחד. מדוע חשוב להבין את זה? מכיוון שלמרות שישנם הרבה בעלי מקצוע וקבלנים שמציעים את השירות, חשוב לבחור במי שמתמחה בסוג העבודה הנדרשת.

צריכים להתקין מזגן? אתם לא צריכים חברה גדולה שיכולה להיות יקרה אך אם אתם עומדים לחתוך את התקרה, כדאי מאוד שתבחרו דווקא בחברה מבוססת עם ניסיון וכלים מתאימים.

איך לבחור קבלן ניסור באופן חכם?

כפי ששמתם לב, חשוב להתאים את בעל המקצוע לאופי העבודה אך ישנן עוד נקודות שדורשות התייחסות.

בחרו קבלן באזור רמת גן

אחת הדרכים הטובות לבחור נותני שירותים ובעלי מקצוע היא להתמקד באלה שקרובים אליכם מבחינה גיאוגרפית. יש לכך שתי סיבות – האחת קשורה בזמינות ושירות טובים יותר והסיבה השנייה היא שלמי שקרוב אליכם יהיה בדרך כלל פשוט וזול יותר להוציא את המשימה אל הפועל.

קבלן ניסור ברמת גן יכול להגיע לאזור העבודה במהירות, בלי לבזבז זמן בנסיעות ולכן במקרים רבים יוכל להיות יותר אטרקטיבי.

בדקו חוות דעת של לקוחות

לא כל מי שקרוב או זול בהכרח יהיה טוב ובעבודות שכאלה, לאיכות השירות והמקצועיות יש משקל כבד. לכן מומלץ מאוד לבדוק עם מי אתם מדברים והאם הוא נהנה ממוניטין חיובי.

נקטו בכל צעדי הבטיחות הנדרשים

עליכם לזכור שמדובר בעבודות שמלוות במגוון רחב של סיכונים – החל מקווי חשמל או מים בבטון ועד להפעלת הכלים החשמליים המסוכנים ופינוי חלקי הבטון שנוסרו. מעבר לכך, חייבים לבצע את העבודה באופן אחראי שלא יגרום נזקים למבנה ולא יחליש אותו ועל כן חלק מהעבודות של קידוח וניסור בטון מצריכות ליווי של מהנדס.

השוו כמה הצעות מחיר

נתחיל מהסוף – אין מחיר קבוע לשירות ולאחר סקר מחירים קצר תגלו הפרשים משמעותיים.

ההמלצה היא לא להתפתות למחירים זולים במיוחד ולהשוות את התמורה שאתם מקבלים. עם אלו כלים מנסרים, האם המחיר כולל את פינוי הפסולת וכיוצא בזה. רק לאחר שיהיו לכם את כל הנתונים תוכלו להחליט במי לבחור.

חתמו על חוזה

בשעה טובה מצאתם קבלן ניסור וקידוח במחיר זול ועכשיו נותר לכם לוודא שהוא יעמוד בהתחייבות שלו ושלא תהינה הפתעות. הדרך הטובה לעשות את זה היא לחתום יחד על חוזה שמתאר את מהות העבודה, אופן הביצוע, המחיר ותאריכי העבודה. באופן הזה תוכלו להיות לוודא שתקבלו את התמורה שסוכמה עמכם.

המאמר בשיתוף חברת 'פרו בטון' המבצעת עבודות ניסור וקידוח בטון בפריסה רחבה

Exit mobile version