Site icon מקומון רמת גן

איך לחסוך בעלויות ציוד למשרד?

תפעול המשרד השוטף מביא עמו לא מעט הוצאות. לעתים קרובות, תכנון לא נכון של הוצאות המשרד עשוי להביא את האתר עד לפתחו של משברים כלכליים מורכבים. מהעסקת העובדים ועד עלויות שירותי התשתית, עלינו לחפש בכל עת כיצד להתייעל בכל נקודה ונקודה לאורך תכנון תזרים המזומנים שלנו.

אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר, אמנם הוא הציוד המשמש אותנו במשרד – מהריהוט ועד מוצרי הנייר ומכשירי הכתיבה. החדשות הטובות הן שיש לא מעט דברים שנוכל לעשות כדי להוזיל את ההוצאה הכבדה באופן משמעותי. על מנת לסייע לך במשימה החשובה הזו, ריכזנו כאן כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון ויוכלו לסייע לך לחסוך באופן מהפכני בהוצאות המשרד.

לעבוד עם ספק קבוע ובכמויות גדולות

התחרות בתחום הציוד המשרדי היא מהאינטנסיביות ביותר במשק. חברות רבות ומגוונות מציעות את שירותיהן ומוצריהן למגזר העסקי. כלקוחות, נוכל למנף את התחרות הזו לצרכינו וליהנות ממחירים מעולים, אם נפעל נכון. זהו הזמן לערוך סקר שוק מקיף וללמוד את טווח המחירים הנפוץ. הספקים כיום נלחמים על כל לקוח ועובדה זו מהווה יתרון משמעותי במשא ומתן שלנו. ככל שנתחייב מול הספק לאספקת מוצרים קבועה בכמויות גדולות, סביר להניח שנוכל ליהנות מהנחה משמעותית מאוד.

לכן, חשוב שנאפיין את הצרכים שלנו באופן מדויק ונבין בדיוק מה נדרש עבורנו. היכרות עם צרכי המשרד לטווח ארוך יאפשרו לתכנן את הרכישות מראש ולהשיג מחירים זולים יותר.

צילום:pixabay

לא לבזבז כסף מיותר על מותגים

כדי ללכת שבי אחרי מותגים, לא חייבים להיכנס לחנויות בגדים. כיום, מותגים יקרים באופן מופרז נפוצים בכל תחום. גם כשזה מגיע לפריטי ציוד למשרד קיימים בשוק יצרנים רבים שיצרו לעצמם שם ולרוב דורשים מחירים גבוהים יחסית. חשוב שנזכור – השם לא מעיד בהכרח על איכות. כשמדובר בציוד כמו מוצרי נייר ומכשירי כתיבה, למשל, סביר מאוד להניח שנוכל להפיק את אותה תועלת מיצרנים בלתי ידועים במחיר נמוך בהרבה.

להשקיע במוצרי החשמל

כשזה מגיע למכשירי החשמל במשרד שלך, פה דווקא כדאי מאוד שלא נתפשר על איכות. בטווח הארוך, אנו עשויים לגלות כי המחיר היה יקר משחשבנו. מוצרי חשמל מאיכות ירודה יתקלקלו תוך זמן קצר וייאלצו אותנו לבצע רכישה חוזרת. ברוב המקרים, מוצרים מחברות עלומות שם יגיעו ללא אחריות ומשמעות הדבר היא שעם התקלה הראשונה, נגלה שנתקענו עם מכשיר שאין לנו מושג כיצד לטפל בו. בטווח הארוך, עלויות התפעול, התיקון והחלפת המוצרים עשויות להיות גבוהות בהרבה מרכישת מוצר אמין מלכתחילה.

בנוסף, ישנו אלמנט חשוב נוסף שכדאי לקחת בחשבון ברכישת מוצרי החשמל. כיום יותר מאי פעם, עולה המודעות לדירוג צריכת האנרגיה של המכשיר. אם נרכוש מכשיר חסכוני באנרגיה, נרוויח פעמיים – פעם ראשונה כאשר העסק שלנו יהיה ירוק יותר ובפעם השנייה כשנחסוך סכומים בלתי מבוטלים בהוצאות החשמל.

Exit mobile version