Site icon מקומון רמת גן

איך להתחיל להיות מתווך נדלן?

יש הרבה תחומי קריירה שאנחנו יכולים לבחור ללמוד ולעבוד בהם. כאשר רובנו מתלבטים איזה קריירה תהיה להם אנחנו רוצים קריירה שתהיה מעניינת מצד אחד ומצד שני מכניסה מבחינה כלכלית. אחד מתחומי הקריירה שהכי יכולים להתאים לאנשים שאוהבים קשר עם אנשים אחרים, אתגרים וגם עיצוב היא קריירה של תיווך נדל"ן. בשביל להתחיל להיות מתווכי נדל"ן הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה ללמוד את המקצוע בקרוס מקצועי. לאחר שיהיה לנו רישיון מקצועי לעסוק בתיווך נדל"ן נצטרך לצבור ניסיון מעשי בתחום.

למה כדאי להיות מתווך נדל"ן?

קורס רישיון תיווך הוא הצעד הראשון בניהול קריירה מצליחה כמתווכי נדל"ן לכל אחד ולכל אחת. למה בעצם בכלל כדאי להיות מתווכי נדל"ן? קריירה בתחום הנדל"ן היא קריירה שיכולה אולי להתחיל בתפקיד זוטר אך אין גבול לאן שאפשר להגיע אתה – כולל למקומות גבוהים מאוד בתחום הכלכלה והמשק. רוב מתווכי הנדל"ן פועלים בתור בעלי עסק עצמאי והם מרווחים מעמלות שהם גובים על עסקאות מכירה, קנייה והשכרה של בתים ודירות. היופי במקצוע זה הוא שאפשר לעבוד בו בכל מקום בעולם כולל בעיר או בכפר.

איזה עובדה יש למתווכי נדל"ן?

למתווכי נדל"ן יש הרבה מאוד עבודה. רוב העבודה שלהם כוללת שיווק של נכסים לקונים או למשכירים שמעוניינים לשפר את מקום המגורים שלהם או להשקיע בקנייה של נכס יוקרתי. העבודה במקצוע התיווך של בתים ודירות היא עבודה דינמית מאוד ומאתגרת והיא יכולה לספק לנו הרבה עניין גם מבחינה כלכלית ועסקית וגם מבחינת היכולת לנהל משא ומתן להשפיע על אנשים מבחינה אישית.

למי יכול להתאים להיות מתווך נדל"ן?

איך אנחנו יכולים לדעת אם מתאים לנו להיות מתווכי נדל"ן? אם אנחנו אנשים בעלי יכולות בין אישיות גבוהות ויכולת תקשורת טובה ואנחנו מבינים דבר או שניים בשיווק אז ניהול קריירה כמתווכי נדל"ן מקצועיים תפורה עלינו. בשביל להיות מתווך נדל"ן מצליח חייבים שילוב תוכנות ייחודי של:

        אדיבות

        יכולת להעניק שירות

        יכולת ניהול משא ומתן

        חשיבה אנליטית

        הבנה טובה בתחום הכספים

        סבלנות

        אורח רוח

שילוב תכונות זה יכול לאפשר לכל אחד להצליח בתור מתווך נדל"ן, בין אם הוא עובד בשוק שיא כמו בתל אביב וגוש דן ובין אם הוא מתווך דירות באזורים כפריים יותר כמו למשל אזור הכנרת או רמת הגולן. כך או כך כל מתווך נדל"ן ללא שום קשר לאזור בו הוא משווק את הדירות או הבתים של הלקוחות שלו חייב להיות איש של אנשים שיכול להתמודד עם תחרות ולפנות לרגש של קונים או שוכרים אפשריים. היכולת לפנות לרגשות של הקונים ובו בזמן לרצון שלהם להרוויח או לשפר את מקום המגורים שלהם היא המפתח להצלחה בתיווך ושיווק בתים.

 

Exit mobile version