Site icon מקומון רמת גן

איך להכניס פלפל לזוגיות?

קל מאוד לשקוע בשגרה זוגית משמימה אם אנחנו מטפחים קריירה תובענית, מטפלים בילדים ועסוקים בעבודות בית שלא מסתיימות אף פעם. רובנו מרגישים שהאינטנסיביות של חיי היום־יום והמטלות האין־סופיות שואבות מאיתנו את כל הכוחות עד שלא נשאר לנו כוח לזוגיות שלנו. כדי שהזוגיות שלנו תשרוד את הקשיים שהחיים המודרניים מערימים, אנחנו צריכים לשנות את סדרי העדיפות שלנו ולהפיח בה חיים. אם אתם מרגישים שזה לא אפשרי, אנחנו כאן כדי לספר לכם שהכול אפשרי. צריך רק לרצות בכך ולהתחיל לעשות. והאמת היא שאפשר להכניס פלפל לזוגיות בכמה צעדים פשוטים. בואו נבדוק איך.

זוכרים איך זה להחזיק ידיים?

זוכרים כמה זה מרגש ללכת יחד ברחוב ולהחזיק ידיים? סתם כך, פשוט להחזיק ידיים. המחווה הזאת – קטנה ככל שנראית – היא הדרך הפשוטה, הבטוחה והטובה ביותר ליצור קרבה ולהעלות את הדופק. נסו להחזיק ידיים בזמן שאתם קופצים לקניות, יושבים יחד על הספה, אוכלים ארוחת ערב ותראו איך החשמל מתחיל שוב לזרום ביניכם.

רומנטיקה מהסוג הישן

מה יקרה אם תקצו ערב אחד בשבוע לרומנטיקה מהסוג הישן? גם אם אתם לא יכולים לצאת מהבית לדייט רומנטי, צרו בבית אווירה של דייט. חכו עד שהילדים יירדמו, הדליקו נרות ריחניים בסלון או בחדר השינה, התלבשו יפה, פתחו בקבוק יין ודמיינו שאתם יושבים על גדה של נהר מדהים באירופה או אוכלים באינטימיות במסעדה היקרה ביותר בעולם. ברגע שתכניסו את האווירה הרומנטית והמיוחדת הזאת לסלון הבית, כבר לא תרצו להפסיק. אז אל תפסיקו. הובילו את הדייט שלכם לחדר השינה והמשיכו להתקרב זה לזה באינטימיות עם אביזרי מין כגון ויברטור והרבה תשוקה.

צילום: FREEPIK

אל תחכו לאירועים מיוחדים כדי לחגוג את האהבה

אל תחכו ליום השנה שלכם, ליום ההולדת או לקידום בעבודה כדי לחגוג את האהבה. מה דעתךָ להכין לה את הארוחה האהובה עליה בסופו של יום ארוך? מה דעתךְ לכתוב לו מכתב אהבה על נייר ריחני מהסוג הישן ולהחביא אותו במחשב הנייד שלו? מה דעתכם לשכוח מהעבודה ולצאת לטיול רומנטי על שפת הים סתם כך לאור היום? אתם יכולים לחגוג את האהבה שלכם מתי שרק תרצו. אתם קובעים את הכללים. כשתבינו זאת, הזוגיות שלכם תשתנה פלאים.

החמיאו אחד לשני

כולנו אוהבים לקבל מחמאות, והמחמאה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לקבל, היא מחמאה מהאדם הקרוב לנו ביותר. פעמים רבות מדי אנחנו מוותרים על מחמאות גם אם אנחנו מאוד רוצים להחמיא. אנחנו נבוכים מדי, טרודים מדי, עסוקים מדי ושוכחים שדי במילה אחת קטנה כדי לשנות לטובה את כל המציאות שלנו. מה יאפשר לנו לחשוב על כל התכונות הטובות של בני הזוג שלנו ולהחמיא להם לפחות פעם ביום? כך הם ידעו שאנחנו מעריכים אותם, חושבים עליהם ואוהבים אותם, וירצו לעשות את אותו הדבר בשבילנו.

להפיח חיים בזוגיות

לא צריך הרבה כדי להפיח חיים בזוגיות. צריך רק לרצות בכך ולהשתדל. בכל רגע נתון אתם יכולים להכניס פלפל לזוגיות ולשנות אותה ואת כל החיים שלכם לטובה.

Exit mobile version