Site icon מקומון רמת גן

איך להיעזר בעורך דין משפחה בצורה הטובה ביותר?

קרדיט - Canva

יש מצבים בחיים שכופים עליכם להגיב באמצעות ערכאות גם כאשר אתם רוצים להימנע מכל מעורבות של המדינה בחייכם הפרטיים. במקרים כאלה, החוק יכול לתת לכם המון דרכים לפעולה, במיוחד כאשר נדרשת מכם תגובה משפטית במקרים שבהם אין אפשרות לפתור מצבים שונים בדרך אחרת. אם אתם יודעים שמנסים לקפח אתכם או לגזול מכם את הזכויות שלכם, עורך הדין לענייני משפחה יוביל את המקרה שלכם ויקבע את דרכי הפעולה והאסטרטגיה הטובה ביותר להגן על הזכויות שלכם, בתיאום ובהסכמה אתכם. זה נדרש משום שכל מהלך כזה מחייב תעצומות נפש והלך רוח מתאים כדי לנהל אותו לאורך זמן. מקרים מורכבים וטעונים כמו הגשת התנגדות לצוואה, או התמודדות עם בן משפחה שמגיש התנגדות כזאת שמחייבת אתכם ללכת לבית המשפט, הם המקרים שמנהלים ברגישות ובנחישות בהובלה משפטית ומקצועית מצטיינת כדי שתוכלו לנצח ולהגן על האינטרסים שלכם. מקרים כאלה מאפיינים את העבודה והניסיון הרב של משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה, שמלווה לקוחות כבר מעל ל13 שנה בהתמחות של דיני משפחה  במקרים כאלה בדיוק.

גירושין מורכבים מכמה נושאים

בכל הליך גירושין שמעורבים בו ילדים יש לקחת בחשבון מראש כמה נושאים שחייבים להגיע להסכמה עליהם, ולקצר ככל האפשר את ההליכים. כל התמשכות של הליכים כאלה בזמן משפט הגירושין יכול לגרום לא רק לעגמת נפש ולקשיים נפשיים לכל המעורבים, אלא למצב שבו בית המשפט או בית הדין הרבני  מכריע במקומכם מה שיכולתם להסכים עליו מראש בעצמכם. נושאים כמו משמורת משותפת מזונות והסדרי שהייה הם הבסיס שעליו חייבים להסכים ולהימנע ככל האפשר ממריבות שישפיעו גם על הילדים. בכל מקרה, חייבים לקחת בחשבון שבמקרים כאלה בית המשפט יעדיף את טובת הילד ולכן ההחלטה לא תיראה לכם במקרה שאתם חולקים עליו. פשרות במקרים כאלה הן רצויות כל עוד אינן פוגעות בזכויות של הילדים.

ניהול התיק שלכם בידיים טובות

במיוחד במקרי גירושין, חשוב ליצור כימיה טובה עם עורך הדין שלכם ולקבל ממנו את כל האמפתיה לצד ייצוג משפטי נאות. הידע המקצועי של עורך הדין שלכם קובע את איכות הייצוג לצד הניסיון וגם הכישורים שלו להיות יצירתי במידת הצורך. ככל שיש יותר ניסיון בתחום שלכם כך גם אפשר לקבל תוצאות טובות יותר. משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה ייצג בבמהלך השנים הרבות  לקוחות רבים בתחום המשפחה לשביעות רצונם ועם תוצאות מוכחות.

Exit mobile version