Site icon מקומון רמת גן

איך להיזהר מנחשים ומזיקים בעת פינוי חפצים מהדירה?

אחד הדברים המרתיעים ביותר בעת ניקוי ופינוי דירה ישנה מחפצים הוא היתקלות בנחשים ומזיקים. כאן חשוב לציין שמדובר על בעייה קיימת במציאות ולכן חשוב להגיע להחלטה האם אתם אלו שמעוניינים להתמודד עם בעיה זאת או שמא אתם מעדיפים לתת למומחים להתמודד איתה. במאמר זה נגולל בפניכם מהם כללי הזהירות אשר כל אחד חייב לדעת ומהם היתרונות של השכרת שירותיהם של מומחים בתחום ההדברה ופינוי דירות. התחילו לקרוא..

המפגש עם נחשים

המפגש עם נחש לרוב מלווה בהפתעה מוחלטת המשולבת בהיסטריה. ראשית, חשוב לדעת שעל פי חוק אסור לפגוע בנחש וחשוב לשחרר אותו לטבע וכמה שיותר מהר. כיוון שבמדינתנו יש הרבה נחשים ארסיים וכיוון שרובינו איננו מומחים בתחום, הדבר הראשון שרצוי לעשות הוא לבודד את הנחש ולצלם אותו כך תוכלו לומר ללוכד הנחשים אשר יגיע אל ביתכם מהו סוג הנחש והוא ידע כיצד להתמודד עם העניין. חשוב לא לנסות וללכוד אותו. לכידת נחש על דעת עצמכם יכולה להיות מסוכנת מאוד. נכון להיום יש אפשרות לשכור את שירותיו של לוכד נחשים בעל רישיון של רשות הטבע והגנים ובעל ניסיון בלכידת נחשים. בנוסף, בכדי לצמצם הזדמנויות נוספות למפגשים עם נחשים חשוב להשתמש בציוד אשר יגרום להרחקתם של הנחשים, כמו למשל מכשיר אולטרסוני.

היתרונות של מכשירים אלקטרוניים להרחקת נחשים

כיוון שמבחינת החוק אסור להרוג נחשים אלא רק ללכוד אותם ולסלק אותם לסביבה הטבעית שלהם וכיוון שאף אחד מאיתנו אינו מעוניין להיתקל בנחש בעת פינוי הדירה הישנה שקיבלנו בירושה או פינוי המחסן הישן בדירה וחדרים נוספים וזאת על מנת להשכיר אותה או למכור אותה, חשוב למצוא דרך להרחקת נחשים, מזיקים, חולדות ושאר מרעין. כאן נכנסים לתמונה המכשירים האלקטרונים אשר יכולים לעזור לנו להשיג את אותה מטרה. מכשירים אלו משחררי תדרי רעש מסוג אולטרסוניים אשר גורמים למזיקים, זוחלים, בעלי כנף וחיות שונות לאי נוחות ולכן מונעים את התקרבותם של הנחשים והמזיקים לביתכם. חשוב לציין שבני האדם אינם יכולים לשמוע את התדר של הרעש הבוקע מהמכשירים האלקטרונים ושעל מנת להשיג את התוצאה הטובה יותר יש לתת למומחה בתחום לסקור את ביתכם ולהמליץ על אותם מקומות בהם יש למקם את המכשירים האלקטרוניים.

פינוי דירה מקצועי – ללא עלות וללא סיכונים

אחד מהאתגרים בו חלק לא קטן מאיתנו נתקל בחיים הוא פינוי דירה עמוסה בחפצים וזאת על מנת לשפץ ולהשכיר אותה או בכדי למכור אותה. כיוון שפינוי דירה יכול להיות פרוייקט ארוך, מסורבל, מלוכלך ואף מסוכן (משום הנטייה של זוחלים וחרקים להתחבא באיזורים חמימים וצפופים), רוב האנשים מעדיפים להימנע מעבודת פינוי לא מקצועית ולקיחת ימי חופשה מהעבודה ומחליטים לשכור את שירותיה של חברה המציעה שירותי פינוי דירות ללא עלות וכזאת שאנשי הצוות שלה ערוכים להתמודדות עם כל הפתעה, כולל היתקלות עם נחשים, מקקים, עכברושים ושאר מרעין.

שיהיה בהצלחה!

Exit mobile version