Site icon מקומון רמת גן

איך לגרום לתלמידים לאהוב את מה שהם לומדים?

קרדיט - Canva

קשה לחבב על תלמידים מתמטיקה או נושאים אחרים שאינם מדברים לליבם אבל כשמלמדים אותם אזרחות, למשל, לא לבגרויות ולא למבחנים שבהם בודקים ידע ולא הבנה, הם מופתעים לגלות שיש גם נושאים אחרים שאפשר לדון בהם וללמד אותם. יש שיעורי אזרחות שאינם חייבים לשעמם ואינם חייבים להיות שבלוניים אלא להציע להם נושאים למחשבה מהסובב אותם ביום יום וגם ממה שייתקלו בו בשנים הבאות. שיעורים אלה יכולים להיות גם שיעורי אזרחות וגם שיעורי חינוך, אבל גם שיעורים שמוקדשים לנושאים מעניינים שמעודדים חשיבה עצמאית, במגלים לפניהם עולם עמוק יותר מהשטחיות שהם נתקלים בה בתקשורת. את כל הנושאים האלה אפשר למצוא במערכים מוכנים שכוללים רעיונות לשיעורי חינוך מרתקים שייזכרו למשך שנים רבות אצל התלמידים שלכם. אתם יכולים להיות המורים שישפיעו הכי הרבה על התלמידים שלהם רק בזכות פתיחת צהר לעולמות שבהם מותר להתווכח, מותר לשמוע דעות אחרות, וחובה לדעת עובדות נכונות שלא תמיד מתגלות להם בתקשורת. את כל אלה תוכלו לקבל בהזמנת מערכי שיעור חינוך של אהוד שמיר, מורה ותיק שהמומחיות שלו היא חינוך הומניסטי ופורץ דרך שאפשר להזמין לכיתה.

שתפו והשתתפו גם אתם

מורים שיש להם מערכי שיעור כאלה שהכינו והעבירות בעצמם מוזמנים לשלוח גם הם כדי שיוכלו להפיץ אותם אצל מורים נוספים. המטרה של השירות הזה היא לשתף במערכים מוצלחים שהשפיעו ופתחו אופקים חדשים לתלמידים כדי שיוכלו להתפתח בעצמם, לדבר על זה בסביבה מוגנת שמכילה את כל הדעות וכבוד הדדי. זה כבר לא נפוץ לשמוע על שיעורים פתוחים וחשובים כאלה ולכן אפשר להיחשף אליהם רק באמצעות יוזמה כזאת. השיעורים מתאימים לא רק למורים אלא גם למדריכים, לתנועות נוער, למכונים ולארגונים ולכל גוף שרוצה לחשוף את התלמידים שלו לאופן אחר של ראיית עולם.

דיונים מרתקים בכל שיעור

אם אתם מחפשים לתלמידים שלכם מערך שיעור חינוך שיגרום להם לאהוב אותו ולרצות לבוא אליו באהבה ובשמחה, בציפייה לשמוע רעיונות חשובים שאינם מוכרים להם מהשיעורים האחרים, זה הרגע להזמין מערכים כאלה. השיעורים גורמים לכל מי שמשתתף בהם להיחשף לנקודות מבט אחרות ולהבין לפחות חלק מהטיעונים שהוא שומע במלואם. בשיעורים אלה גם מבררים עד תום את העובדות כדי שיהיה להם חומר מבוסס ואמין שבעזרתו יוכלו לשקול ולהעריך ולהחליט בעצמם. מערכי שיעור חינוך של אהוד שמיר מוצעים לכם על ידי מורה ותיק שכבר שנים רבות עוסק בכך במערכת החינוך בעצמו וגם כעצמאי מחוץ למערכת שמציע שיעורי חינוך שונים לגמרי מהמקובל.

Exit mobile version