Site icon מקומון רמת גן

איך לבצע התקנת דשא סינטטי כמו מקצוענים ?

תמונה: canva

דשא סינטטי הציג את הופעת הבכורה הגדולה שלו בשנת 1966, אבל הוא עבר כברת דרך מאז. בעבר, התקנת דשא סינטטי בוצעה רק במגרשי ספורט מקצועיים, אבל היום דשא מלאכותי הוא אפשרות מעשית לבעלי בתים שמעוניינים במראה של מדשאה שופעת וירוקה, ללא תחזוקה.

חברת מתן עיצוב גינות מבצעת התקנות דשא סינטטי לגינות בכל הארץ, עם תוצאות מרהיבות בכל פעם.

עם התקנת דשא סינטטי התחזוקה מועטה ביותר

התקנת דשא סינטטי אינה כרוכה בהשקיה או דישון, מה שהופך את הדשא לידידותי לסביבה, וגם אין צורך בכיסוח. מדשאה של דשא מלאכותי יכולה להחזיק מעמד עד 15 שנים בתנועה כבדה, והתחזוקה היחידה היא ריסוס מדי פעם, אם יש לכם חיות מחמד, מסיבות ברורות.

סוגי דשא סינטטי

התקנת דשא סינטטי פירושה חיפוי קרקע סינטטי שנראה כמו דשא אמיתי. התחום התפתח במשך עשרות שנים ואינו דומה עוד למוצר עם המראה המזויף דמוי הפלסטיק שהיה פעם. אבל זה עדיין דשא סינטטי, שעשוי מפלסטיק מבוסס נפט. הנה שלושת סוגי הדשא המלאכותי:

דשא סינטטי ניילון

נחשב לעמיד ביותר ולאורך זמן, אבל הוא גם היקר ביותר. התקנת דשא סינטטי מניילון מאפשרת קבלת הדשא הקשיח ביותר מבין חומרי הדשא המלאכותי.

אז למרות שהוא מתאים לאזורים עם תנועה גבוהה, הוא אינו אידיאלי עבור אזורים שבהם ילדים או חיות מחמד משחקים.

דשא סינטטי פוליאתילן

התקנת דשא סינטטי מפוליאתילן משיגה תוצאות של מראה ומרקם מציאותיים. דשא זה נחשב לאופציה טובה בטווח הביניים עבור מדשאה מלאכותית.

דשא סינטטי מפוליפרופילן

התקנת דשא סינטטי מפוליפרופילן מתבצעת בעלות הכי פחות יקרה, אבל הוא גם הכי פחות עמיד. מכיוון שדשא זה אינו יכול לעמוד בתנועה גבוהה, עדיף להשתמש בו לאזורים קטנים שאין בהם שימוש יומיומי מוגבר, כמו מגרש ירוק.

תחזוקה וניקוי של דשא סינטטי

דשא סינטטי זקוק לתחזוקה מועטה, אבל אינו נטול תחזוקה. חברת מתן, שמתמחה בתכנון, ייעוץ ועיצוב גינות, עם ותק ארוך שנים בתחום, מבצעת גם התקנת דשא סינטטי עם פעולות התחזוקה הנדרשות פעמיים בשנה, להארכת חיי הדשא הסינטטי שלכם.

Exit mobile version