Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור עורך דין פלילי בקריות?

קרדיט - Canva

עורך דין פלילי מטפל במגוון רחב מאוד של עבירות: עבירות רכוש, עבירות סמים, אלימות, צווארון לבן, עבירות מין ועוד ועוד. למעשה, במרבית המקרים רק בעזרת עורך דין עבירות סמים למשל לא מסתיימות בעונש חמור מאוד – ולכן חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת איש המקצוע שייצג אתכם.

ניסיון ספציפי נרחב

השיקול הראשון בבחירת עורך דין פלילי בקריות הוא ניסיון. שימו לב: ותק באופן כללי הוא כמובן פרמטר רלוונטי, אבל הנתון היותר משמעותי הוא היקף הניסיון בטיפול בתחום הרלוונטי עבורכם. אם למשל אתם חשודים בתקיפה, אתם זקוקים לשירות של עורך דין עבירות אלימות, ולכן רצוי לבחון בכמה תיקי תקיפה טיפל כל עורך דין פלילי שפועל באזור הצפון.

יושרה מוחלטת

האיכות השנייה שעליה אסור להתפשר אצל עורך דין פלילי היא יושרה. איש מקצוע רציני ואמין בתחום זה מבין היטב כי הבטחות שווא עלולות לגרום נזק חמור ללקוח. אמנם בזכות השירות של עורך דין עבירות אלימות ניתן להתמודד עם כל חשד וגם עם כתבי אישום חמורים, אבל אי אפשר להתעלם מהנסיבות של כל מקרה ומחומר הראיות שבידי המשטרה. עורך דין אחראי מקפיד להציג בפני לקוחותיו תמונת מצב מלאה ומדויקת, בלי פילטרים, ודואג ליצור ציפיות ריאליות.

זמינות גבוהה

עבירות פליליות מובילות במקרים רבים למעצר כבר במהלך החקירה. בהתאם כל עורך דין עבירות סמים או עורך דין עבירות מין וכו' נדרשים להיות זמינים – כדי למנוע מעצר לא הכרחי. גם בהמשך הדרך זמינות היא איכות משמעותית, מפני שאדם שנתבע ע"י המדינה רוצה לדעת שיש מי שניצב לצידו בכל רגע ורגע.

יכולות אסטרטגיות גבוהות

עורך דין שמסייע לאדם אשר חשוד או נאשם בביצוע עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות צווארון לבן וכו' חייב לגבש אסטרטגיה מדויקת – כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר האפשרית. בהתאם זהו עוד שיקול בבחירת עורך הדין שיגן עליכם, כשכבר במפגש יעוץ ראשוני ניתן להתרשם מהיכולת של איש המקצוע לבנות אסטרטגיה נכונה.

משרד עו"ד אסף ברדוגו הוקם בשנת 2013, ומאז סייע לאנשים רבים בקריות ובצפון שמצאו עצמם חשודים או נאשמים בביצוע עבירות פליליות. השירות ניתן מתוך מחויבות אמיתית להושיט את מלוא הסיוע האפשרי, ועל בסיס בקיאות מקצועית מעמיקה.

Exit mobile version