Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור עורך דין לענייני משפחה?

כל עוד הכל בסדר וחיים את חיי השגרה, הקשר בין משפחה לבין עניינים משפטיים וצורך בעורך דין נראה לנו רחוק מאוד. המשפחה היא המקום הבטוח שלנו, כוללת את האנשים הקרובים לנו ביותר ועדיין אפשר לשמוע לא מעט על עניינים במשפחה שנפתרו רק בתוך כותלי בית המשפט או לפחות בהתערבות של עורכי דין. לא סתם ישנם עורכי דין לענייני משפחה אשר מתמחים בקשר הסבוך והמאוד לא נוח שבין משפחה, על כל הרגש שהיא יוצרת בנו לבין עניינים משפטיים או חוזים שנחתמים בין בני משפחה גם כשהדבר מרגיש הכי לא טבעי או מיותר כמו הסכם ממון למשל. כיוון שמדובר על נושא שההסתכלות עליו בצורה כ"כ קרה היא לא טבעית חשוב לבחור עורך דין לענייני משפחה שיהיה קוד כל מקצועי ומכיר היטב את דיני המשפחה אך גם אנושי ומשרה תחושה נוחה.

קרדיט: freepik.com

לפרק את החבילה בדרך הנוחה ביותר

זה לא סוד. אמנם המטרה בנישואין היא להיות ביחד לנצח אך המציאות מראה דברים שונים לגמרי. מעל שליש מהזוגות הנישאים מתגרשים בסופו של דבר. אם בעבר זוג מתגרש השאיר אחריו אדמה חרוכה ונזק לטווח ארוך לעצמו וגם לילדים, היום אנשים עושים ככל שביכולתם כדי למנוע את הסכסוך המתמשך ולהתגרש בצורה הרגועה ביותר שאפשר. עורך דין גירושין מנוסה יוכל להוביל את המשפחה לפירוק מוצלח יותר. עורך דין כזה רואה את המשפחה כשלם כל עוד לא היתה עוד ההפרדה המוחלטת בה מכל אחד חופשי ללכת לדרכו. עו"ד מאיה רוטנברג היא עורכת דין גירושין אך היא גם מגשרת כך שזוג שמעוניין לעשות את התהליך בצורה השקטה ביותר ללא מריבות והתנצחויות- היא הכתובת לכך.

להעביר את החבילה הלאה בצורה הנעימה ביותר שאפשר

כן, אף אחד לא אוהב לחשוב על זה. מדובר על פעולה ובכלל על רגע או תקופה שאנחנו מדחיקים כל חיינו אך מגיע רגע בו צריך לעמוד מול העובדה שהחיים הם לא לנצח. בין כל ההתמודדויות שיש לכך שהחיים לא נמשכים לנצח, ישנו גם הצד המשפטי של הדבר: מה אנחנו מעבירים הלאה, איך אנחנו מחלקים את הרכוש בין אנשים הקרובים אלינו. לפני כתיבת צוואה חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין צוואה ולעשות זאת כך שהצוואה תהיה מסמך בעל תוקף משפטי. מעבר לכתיבת צוואה, לעיתים מתגלות בעיות ונוצרים סכסוכים הקשורים לצוואה לאחר שמתגלה הכתוב בה. עו"ד המתמחה בתחום יוכל להוביל ולסייע בהגעה לפתרון.

Exit mobile version