Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור מכונת צילום למשרד

אתם ממש עכשיו מסיימים לעצב את המשרדים החדשים עבור העסק שלכם, וכל מה שחסר לכם הוא לאבזר את המשרד במכונת צילום משוכללת ומתקדמת. האופציות של מכונות צילום הקיימות היום בשוק הן אינסופיות, לכן יש לדעת כמה דברים לפני שרוכשים מכונת צילום למשרד יקרה במיוחד.

אז לפני שרוכשים מכונת צילום למשרד, שאלו את עצמכם מספר שאלות:

באיזו תדירות ישתמשו במכונת הצילום? – אם מדובר במשרד שמשתמש בכמות רבה של מסמכים, משרד שבו מכונת הצילום עובדת ללא הרף, כנראה שתעדיפו לרכוש מכונה איכותית ממותג מוכר שתעמוד בקצב התפוקה.

מהו גודל המשרד וגודל המקום לו ייעדתם מכונת צילום? – האם מדובר במשרד בו גודל החלל לו ייעדתם מכונת צילום קטן במידה מסוימת? כנראה שמכונת צילום משולבת הכוללת בתוכה אפשרויות נוספות לשימוש המשרד תהיה מכונת הצילום המושלמת עבורכם. כך תחסכו מקום עבור המדפסת למשרד, הפקס למשרד ומכונות נוספות.

מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע במכונת צילום? –כל בעל עסק חכם יודע שיש לבצע ניהול תקציב נכון לפני שרוכשים מכשירים למשרד. שאלו את עצמכם מה יהיה השימוש העיקרי במכונת הצילום? האם תדרשו להדפיס גם תמונות? האם איכות ההדפסה חשובה עבורכם ברמה משמעותית? העלויות של מכונות הצילום משתנות בהתאם למכונת הצילום שאתם רוכשים.

כמה דפים מכונת צילום זו אמורה להפיק? – אם מדובר במכונת צילום שאמורה להדפיס מספר רב של דפים בתדירות גבוהה, רכשו מכונת צילום איכותית שתהיה מסוגלת לעמוד בתפוקה. בנוסף, בדקו אם אתם זקוקים למכונת צילום המצלמת דפים בגדלים שונים ולא רק את הגודל השכיח- A4.

אילו אפליקציות הייתם רוצים שתהיה במכונת הצילום שתרכשו? – שאלו את עצמכם למה אתם עוד זקוקים; פקס, מדפסת, סורק. כיום, כל מכונות הצילום הינן מכונות צילום משולבות שמספקות את כל הפיצ'רים שאתם זקוקים להם במכונה אחת.

כיום, מכונות הצילום מותאמות במיוחד עבור עסקים ומפעלים תעשייתיים המייצרים תפוקה רבה של מסמכים. לכן כל מכונות הצילום למשרד הקיימות היום בשוק הן מכונות צילום משולבות.

מכונת צילום. צילום: freepik
מהי מכונת צילום משולבת

זוהי מכונה הכוללת בתוכה את כל הפיצ'רים שמשרד צריך;
מדפסת – להדפסת מסמכים ישירות מהמחשב במשרד או מהמחשב הנייד.
פקס – לשליחה וקבלת מסמכים מבלי להיות תלויים בדואר ישראל.
סורק – לסריקת מסמכים למחשב, שמירתם ושליחתם במייל.
שרת מסמכים – לשמירת מסמכים בכונן המכשיר והפקתם מחדש לפי הצורך.
תוכנת אימייל – מייל שקיים בתוך מכונת הצילום המשולבת, ממנו ניתן לשלוח את כל המסמכים לכל יעד במשרד ללא צורך בשימוש במחשב.
וכמובן, מכונת צילום – לצילום מסמכים ושכפולם.

ומה לגבי המחיר?

רבים מאמינים שהמחיר עבור מכונות צילום משולבות וצבעוניות הוא גבוה במיוחד בגלל הטכנולוגיות המיוחדות שקיימות בו, אך למעשה מחיר מכונת צילום משולבת מתחיל מכמה מאות שקלים בודדים.

לפני שאתם משלמים על מכונת צילום, בדקו מהן העלויות של המוצרים הנלווים להם תזדקקו במהלך העבודה עם מכונת הצילום. ישנם חומרים מתכלים המיועדים למדפסות ולמכונות הצילום ומחירם משתנה בהתאם לסוג המכונה ולאיכות החומרים.

משרד. צילום: freepik

עלויות התפעול ירדו משמעותית בשנים האחרונות, כך שלרכוש מכונת צילום צבעונית ואיכותית זה כבר לא פריבילגיה. מכונות הצילום הצבעוניות משתלמות הרבה יותר ממכונות הצילום בשחור לבן.

אנחנו רוצים מכונת צילום משולבת!

אז אחרי ששכנענו אתכם להתקדם למכונות הצילום המשולבות, עליכם לבדוק היטב איפה בדיוק אתם רוכשים את המכונה. לכן וודאו שאתם בוחרים בחברה עם ניסיון והמלצות שמספקת מכונות צילום משולבות, ושמסוגלת לספק לכם עזרה טכנית מתאימה בעת הצורך.

חברת גסטטנר, מתמחה בפתרונות הדפסה לשוק הפרטי ולשוק המסחרי. מלבד לשירותי אספקת מכונות צילום למשרד, גסטטנר מייעצים באופן מקצועי לחברות שונות בכל הנוגע לקנייה מושכלת וחסכונית של מכונות צילום. גסטטנר מספקים הדרכה יסודית בתפעול המכונה, חיבורה והתקנתה, תמיכה טלפונית שוטפת וביקורי טכנאי במידת הצורך.

Exit mobile version