Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור כיסא מחשב

כסא מנהלים .צילום עט תקשורת

בחירה של כיסא מחשב היא בחירה שחשוב מאד להשקיע בה מחשבה רבה ולא להקל בה ראש. בשנים האחרונות אנשים עושים שימוש רב יותר ויותר במחשב שלהם, מה שמביא לכך שהם יושבים לצד המחשב ישיבה ממושכת.

על מנת שלא לפגוע בגוף ולוודא שהישיבה בריאה, נכונה וכזאת השומרת על בריאות השרירים והמפרקים – חשוב להתרשם ממגוון גדול של כסאות מחשב ולאחר בדיקה יסודית לבחור את הכיסא הנכון והמתאים ביותר.

כיום ישנה מודעות גבוהה מאד לנושא של ישיבה בריאה ובארגונים וחברות גדולים ישנו תפקיד המאויש על ידי מי שבאחריותו להעביר לעובדים הדרכות בנושא של שמירה על בריאות הגוף ובכלל זה על בחירה נכונה ומושכלת של כיסא מחשב שבו עושים שימוש רב במהלך יום העבודה, אפילו של מספר לא מבוטל של שעות. גם מי שעושה שימוש בכיסא המחשב בבית, רק למשך מספר דקות – חשוב שישקיע את המחשבה בבחירה של כיסא, שכן גם אם הכיסא נראה נוח, יוקרתי ומעוצב – הוא עלול לגרום לכאבים או חוסר נוחות ואפילו לבעיות בריאותיות של ממש בטווח הארוך.

למה לשים לב בעת בחירה של כיסא מחשב?

ישנם כמה פרמטרים של כסאות מחשב שכדאי לבחון לפני שמחליטים ורוכשים –

מה כדאי לשאול כאשר מגיעים אל החנות?

כאשר תשומת ליבו של נציג המכירה מופנית אל הלקוח, כדאי לברר פרטים אודות כיסא למחשב וכך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר – מי החברה שייצרה את הכיסא, האם ניתנים שירותים או אחריות לאחר הרכישה, האם ניתן לתקן באופן עצמאי תקלות או פגמים בכיסא ומה ההערכה בנוגע למשך הזמן שהכיסא יישאר תקין ועמיד בשימוש מוצע וסביר. כדאי לשאול אותו עקרונות ישיבה נכונה ובריאה שעל בסיסם הכיסא עוצב ותוכנן ולשאול אודות המלאי הזמין בחנות.

ברוב המקרים ניתן להרכיב לבד בבית באופן עצמאי כסאות מחשב ולכן אין צורך בהמתנה לשירותי הובלה ו/או הרכבה. הלקוח יכול לרכוש את הכיסא המבוקש, להרכיב על פי הוראות ההרכבה ותוך מספר דקות בלבד להתחיל את השימוש וההנאה מהכיסא החדש. כאשר ברכישת הכיסא נלקחים בחשבון כל הפרמטרים הדרושים – הרי שהרכישה תהיה טובה ונכונה והכיסא ישרת נאמנה את בעליו במשך זמן רב.

Exit mobile version