Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור ארון אמבטיה לבית חדש?

אחד מהרהיטים המשמעותיים ביותר בחדר האמבטיה זהו הארון. בדרך כלל נבחר בארון אמבטיה שיתאים לחלל, הן מבחינת הגודל שלו, הן מבחינת החומר ממנו הוא מיוצר, וכמובן בהתאם לתנאים השוררים בחלל האמבטיה, הכולל רטיבות, לחות.

כדי שהארון ישתלב היטב בחלל וישמור על איכותו ועמידותו גם בתנאים הלא כל כך ידידותיים למוצרי עץ השוררים בחדר האמבטיה,ישנם סוגים של ארונות אמבטיה מעוצבים – מהן האפשרויות העומדות בפנינו?

ארון אמבטיה כפרי –

ישנה אפשרות ללכת על סגנון כפרי של ארון אמבטיה. ארון כזה יהיה ארון בצבעים חמימים ונעימים. ארון עם עיצוב כבד יחסית. דלתות עם חיטובים, רגליות מעוצבות אך עם נגיעות מודרניות. אתם לא תטעו ולא תחשבו שהגעתם לבית מימי הביניים. הכיור האופנתי והברז החדשני יזכירו לכם באיזו תקופה היסטורית אנחנו חיים.

ארון אמבטיה מודרני –

כמו בכל תחום בחיים שלנו, גם ארון אמבטיה יכול להיות אופנתי יותר או פחות. ארון האמבטיה המודרני יהיה ארון מעוצב בקו נקי עם גימור עדין וחלק. ארון בגווני ההייטק שזה אומר בצבעים מתכתיים ומלוטשים. הארון המודרני יעניק לחלל האמבטיה תחושה נקייה ללא קשקושים מיותרים.

הכיור המודרני והמראה המלוטשת יעניקו את הטאץ' לעיצוב המוקפד והאופנתי של חדר האמבטיה.

ארון אמבטיה אפוקסי –

ארונות אמבטיה מסדרת אפוקסי אלו ארונות שהם עמידים במיוחד מול לחות ומים. הארונות הללו עוברים תהליך של צביעה מיוחדת בצבע אפוקסי כאשר הם גם מקבלים ציפוי מיוחד של לכה. אלו שומרים על הארון לאורך זמן ומעניקים לו מראה מושלם ומיוחד.

ארון אמבטיה תלוי – כדאי או לא?

בדרך כלל כאשר מדובר בארונות אמבטיה, נמצא את האפשרות של ארון אמבטיה תלוי. האם זה מומלץ? אז כך, חדר האמבטיה הינו חדר אשר בו קשה מאוד לשמור על רצפה יבשה. הרצפה נרטבת הרבה יותר מאשר בכל הבית. המקלחון מתיז החוצה ואם מדובר בבית עם ילדים קטנים הרי שהם אלופים בלהשפריץ מים לכל עבר. כולנו יודעים כי האויב הגדול ביותר של העץ, אלו המים. מסיבה זו מומלץ מאוד לבחור בארון תלוי, ארון שיהיה מוצב מעל הרצפה, וכך לא תהיה לנו הבעיה של ארון המבוסס שעות רבות במים ונהרס לו לאיטו.

הארון התלוי יאפשר לנו גם את הניקיון והניגוב היסודי של חדר האמבטיה כאשר תהיה לנו גישה קלה ונוחה לכל שטח הריצוף של חדר האמבטיה.

צילום באדיבות: pixabay

מתאימים את הארון לבית

כיום העיצוב של הבית מקבל תשומת לב רבה במיוחד. אנחנו דואגים להתאים הכול לכל דבר.

מסיבה זו חשוב לזכור מה קורה בכל הבית כאשר אנחנו באים לבחור את ארון האמבטיה היות והוא זה שייתן את הטון המרכזי בחדר וחשוב שהוא יתאים לכל הסגנון העיצובי של הבית. מובן שיש להתחשב גם בגודל של הבית ושל חדר האמבטיה ולבחור בארון שישתלב בו היטב.

Exit mobile version