Site icon מקומון רמת גן

איך לאכול ולהישאר חטובים?

רמת גן , עיר ללא הפסקה, גם באוכל. רובנו נמצאים רוב היום מחוץ לבית, אין לנו זמן לבשל, העבודה משלמת הרבה פעמים על האוכל במסעדות ובבתי קפה וזה פשוט וקל.דנה גת תושבת רמת גן בטיפים איך לאכול בריא ולהישאר חטובים.

אחת השאלות הנפוצות אצל מתאמנים שלי היא "איך לשמור על דיאטה  כשאוכלים בחוץ?"

רובנו נמצאים רוב היום מחוץ לבית, אין לנו זמן לבשל, העבודה משלמת הרבה פעמים על האוכל במסעדות ובבתי קפה וזה פשוט וקל.

אין ספק שלהכין את האוכל בעצמנו זה בריא יותר, זול יותר, וכמובן דיאטטי יותר, אבל לא תמיד זה אפשרי. זו ממש לא צריכה להיות הסיבה שלא תצליחו להגיע למטרה שלכם, אז במיוחד בשבילכם הנהף

10 דרכים איך לשמור על הגזרה גם כשאוכלים בחוץ:

לשמור על הגזרה. צילום באדיבות pixabay
  1. אל תתביישו! תחקרו את המלצר על המנה, מה מגיע, איך מכינים אותה, מטגנים/אופים/מקפיצים וכד', זכותכם לדעת מה נכנס לכם לגוף וגם זכותכם לשאול.
  2. יש לכם הזדמנות להזמין תוספת עם המנה? תזמינו תוספת של ירקות, ואם יש אפשרות לשתי תוספות תזמינו פעמיים תוספת של ירקות. תוכלו לחסוך ככה 200-400 קלוריות!
  3. השמרו מהמילים "ללא גלוטן". זה שזה בלי גלוטן לא אומר שזה דיאטטי. המבורגר עם לחמניה ללא גלוטן עדיין יכול להגיע ל – 700-800 קלוריות לא כולל הצ'יפס והשתייה.
  4. מנות במסעדה הן תמיד גדולות מדי. תחלקו עם חברים, תזמינו חצי סנדוויץ' (רוב הבתי קפה מאפשרים את זה כיום) או תבקשו שיארזו לכם חצי עוד לפני שלקחתם ביס ראשון ושימו את הקופסה בצד.

    צילום באדיבות דנה גת

  5. אל תיתנו למילה סלט להפיל אתכם. סלט תפוחי אדמה, סלט פסטה, סלט קינואה, סלט בטטה וכ"ו. זה לא סלט זו מנת פחמימה גדולה שרובכם בדרך כלל מזמינים כשאליה מצטרפת גם סלסלת לחמים. סלט צריך להיות מורכב מירקות (חסה, כרוב, לבבות ארטישוק, עגבניות, פלפלים, מלפפונים,צנוניות,בצל וכ"ו) .
  6. אם כבר דיברנו על סלטים, תזמינו את הסלט עם הרוטב בצד כדי שלכם תהיה השליטה כמה רוטב לשים. תנסו לשים עד 2 כפות ולא יותר. כך ניתן לחסוך 150-300 קלוריות.
  7. הזמנתם סנדוויץ'? חוץ מלחלוק או להזמין חצי הישמרו מהרטבים שמוסיפים עד כ – 400 קלוריות (ריבת בצל, מיונז, איולי, סילאן, קטשופ וכד').
  8. אל תזמינו משקאות קוקטיילים, מיצים, שייקים או כל משקה שהוא לא מים. זאת עוד תוספת של קלוריות שאתם לא צריכים.
  9. הישמרו מהמילים: מטוגן, פריך, מוקרם, מצופה וקריספי. זה מילים יפות להגיד טיגון עמוק, שומן טראנס וסוכר.
  10. ותרו על הקינוח – גם אם הזמנתם מנה עסקית ומגיע לכם קינוח חינם זה עדיין משמין ולא בריא, ותרו על זה. אין דבר כזה קלוריות בחינם.

    צילום באדיבות : דנה גת ממייסדות DMG FITNESS וממובילות המיזם "אמהות בריאות"

ועכשיו אחרי שלמדתם איך לאכול בחוץ אין לכם יותר תירוצים.

דנה גת
ממייסדות DMG FITNESS
וממובילות המיזם "אמהות בריאות"

 

 

Exit mobile version