Site icon מקומון רמת גן

איך כותבים סמינריון במימון?

כתיבת סמינריון
Pixabay

כחלק מהלימודים באקדמיה תצטרכו להגיש עבודת סמינריון גם במקרים בהם מדובר בלימודי מימון. איך תעשו את זה נכון?

עבודת סמינריון במסגרת לימודי מימון

לימודי מימון כוללים מגוון רחב של תחומים, בין אם לימודי ייעוץ משכנתאות , קרנות, ביטוח, מדדי מניות ועוד. במסגרת העבודה הסמינריונית של לימודי המימון, ירצה המרצה לדעת האם הסטודנטים הבינו את החומר הנלמד ויכולותיהם להעמיק בו.

נושאים לסמינריון בלימודי מימון

הנושאים לעבודות סמינריוניות בתחום לימודי המימון הם מגוונים. ההמלצה היא בעריכת רשימה של הנושאים בהם הסטודנט בקיא יותר, למול נושאים אחרים תוך בדקה נגישות לחומר רלוונטי לעריכת העבודה.

חשוב, בין היתר, לבדוק רלוונטיות הנושא, לעבור על חומרים שכבר נכתבו וכמובן לוודא שעבודתנו תעמיק יותר את הנושא ולא תהה חזרה על עבודת מחקר שכבר נעשתה.

סמיניריון לדוגמה

חשוב עד מאוד להתרשם מסמינריון לדוגמה שהוגשו בעבר בתחום לימודי המימון. כך יוכלו הסטודנטים להתרשם כיצד כתיבת העבודה נעשית בפועל ובהתאם לכך לערוך שינויים והחלטות בקשר לעבודתכם.

בחירת שאלת המחקר בסמינריון

הדרך להגיע לשאלת המחקר אינה פשוטה. לרוב תגיע השאלה ותהה מורכבת מהחומרים הרלוונטיים שאיתרנו. בתחום לימודי המימון יש ושאלת המחקר תגיע מתוך נתונים מספריים או שימוש בתוכנות, תוך התייחסות לנתונים דוגמת מדדי בורסה, בדיקת ערכי מניות, שכר מנהלים ועוד.

אין ספק שסביב שאלת המחקר חשוב להתייעץ עם המרצה בקורס. למרצה יכולת מבט רחבה יותר למול הנושאים עליהם תרצו לכתוב והוא יוכל לכוון ולכוונן אתכם בצורה נקודתית יותר.

הכתבה באדיבות Easy Nadlan

Exit mobile version