Site icon מקומון רמת גן

איך הכי כדאי לטייל?

החלטתם לצאת למסע ברחבי העולם. אתם רוצים לחוות מקומות חדשים, ליהנות מפסק זמן מבורך מהשגרה ולחקור את העולם הגדול. אך כיצד תדעו מהי הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת?

הרשו לנו להציע לכם את אחת הדרכים העתיקות והמיוחדות ביותר בעולם: הפלגות באוניית תענוגות. מה הופך את הדרך האלגנטית הזו לנוחה יותר? מדוע היא הפכה לפופולרית כל כך? ומה כדאי לדעת לפני שבוחרים בהפלגה הרצויה? הנה כל היתרונות למסע ימי באוניית שייט.

  1. חופשה משתלמת יותר

אם תציצו במפרט רנדומלי של אוניית תענוגות ותבדקו מה כלול במחיר ההפלגה, תבינו זאת כמעט מיד – חופשת שייט היא ללא ספק משתלמת יותר מהחלופות היבשתיות או האוויריות. כשאתם בוחרים בשייט, אתם מקבלים "מלון נייד" בו יש את כל מה שצריך לחופשה המושלמת – ארוחות ללא הגבלה, פעילויות בידור מובילות, התניידות הכלולה במחיר השייט וכיף שלא נגמר. הוסיפו לכך את העובדה שילדים ואורחים נוספים פעמים רבות, נכללים במחיר השייט או נהנים ממחיר מוזלותקבלו חופשה משתלמת הרבה יותר.

  1. יעדים מגוונים

בחירה בהפלגה על אונייה תבטיח שתבקרו במהלך הטיול שלכם בלא מעט יעדים. בזמן קצר יחסית, תזכו לבקר במקומות הפופולריים ביותר באזור הנבחר, לצד כמה יעדים מיוחדים במינם שרק אוניות שייט מורשות לעגון בהם. מצפון אירופה עד לאנטרקטיקה, מטהיטי עד אלסקה – הפלגה באונייה תבטיח לכם חוויה מגוונת במיוחד!

צילום: Pexels
  1. נוחות מקסימלית

יותר מכל, הפלגה באוניית שייט היא בחירה שהופכת את הטיול שלכם לנוח מאוד. לכל אורך הדרך לא משנה בכמה מקומות תבקרו במהלך המסע, לא תצטרכו לפרוק שוב ושוב את המזוודה, לבחור מלונות שונים ולדאוג לאמצעי תחבורה נוח בין היעדים השונים משום שהאונייה מספקת את הנוחות המקסימלית ומבטיחה שתיהנו לכל אורך הדרך מפעילויות בידור, תפריטים מעולים ומגוונים, שפע של מנות מכל רחבי העולם, פעילויות לילדים, בריכות מהנות, הרצאות, אזורי מנוחה, ספא מפנק, חדר כושר ואפילו סלון יופי – הכל כדי להבטיח שהדרך אל היעד הבא תהיה הכי נוחה שאפשר.

אם תעדיפו ליהנות משייט אינטימי יותר ובאווירה 'לימודית' יותר, תוכלו לבחור באוניות משלחת מחקריות. לרוב, מדובר באוניות קטנות יותר וביעדי שייט מיוחדים מאוד, עליהם תוכלו ללמוד במגוון הרצאות שתקבלו עוד לפני שתגיעו ליעד מהנוחות של האונייה. בין השאר, אוניות כאלה יפליגו ל: אנטרקטיקה, אלסקה, צפון אירופה ועוד.

  1. שירות נהדר

מרגע בו כף רגלכם תדרוך בסיפון האונייה, תיהנו משירות מדהים. החוויה באוניות נופש היא חוויה הממוקדת באורח וברווחתו, לכל אורך הדרך. צמאים? המשקה שלכם מיד מגיע! מעוניינים בארוחה מפנקת עד למיטה? שירות החדרים בדרך אליכם! לא בטוחים מה לעשות כשתגיעו ליעד? מומחי השייט ישמחו להרכיב עבורכם מסלול מתאים! השילוב בין השירות המעולה, היעדים המיוחדים ומתקני האונייה המפנקים, מבטיח טיול מושלם לכל יעד בו תבחרו.

Exit mobile version