Site icon מקומון רמת גן

איך בוחרים את הקבלן המוסמך והמיומן המתאים ביותר?

קבלן שיפוצים – האם חשבתם על שינוי במראה הבית שלכם מהיסוד, אבל חששתם מפני תהליך ארוך, מייגע ומתיש? ואולי החלטתם על תהליך של שינוי עיצוב פני הדירה?-ניתן לומר כי ככל הנראה, קיבלתם אומץ לבצע עבודות שיפוץ משמעותיות במבנה המגורים שלכם.

ובכל זאת, רצוי ואף חובה לפני תחילת התהליך בתכנון והעמדה בלוחות זמנים, לבחור קבלן מוסמך ומקצועי, הרשום בפנקס הקבלנים וכן עובד עם קבלני משנה ואנשי מקצוע מתאימים ומקצועיים שעמו תוכלו לבנות תוכנית שיפוץ אשר תתאים לתקציב שלכם.

תמונה: pexels

כאמור, בבואכם לבחור קבלן בניין עבור שיפוץ או תוספת בנייה לבית חובה לבדוק את רישיון והסמכת הקבלן לעבודה הנדרשת לפני תחילת תהליך הכולל שיפוץ חשוב לתכנן באופן מפורט ומדויק את כל הדרך עד לקבלת דירת החלום שאותה קיוויתם לראות בסופו. חשוב מאוד לשים לב, שכל דמיון או חלום עיצוב לפני התהליך חייב להיות תואם את המציאות ולהתאים לאופן היכולת לתכנן את השיפוץ וכמובן בהתאם לכל המגבלות הקיימות. בנוסף, חשוב לזכור כי הדבר החשוב המשמעותי ביותר בטרם נכנסים לכל תהליך של בנייה או של שיפוץ מבנה מקיף, בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר בעסק מסחרי- הוא תיאום ציפיות ובדיקה מדויקת של הכסף הנזיל שמצוי בידינו לקראת תחילת התהליך. משום שאנחנו יודעים איפה אנחנו מתחילים את התהליך בראשיתו, אך חשוב מאוד שנדע כבר בשלב התכנון גם את התקציב הסופי שלו. ולכן, כאשר לא מתכננים כראוי או כאשר בוחרים שלא לבחון באופן מקצועי ומוקפד את הפן הכלכלי של השיפוצים, עלולות חלילה להתעורר בעיות של אי יכולת לעמוד בתשלום, הפרת לוחות זמנים, שיבוש של התהליך כולו. מכאן אנו מבינים שכל תכנית של שיפוץ תתחיל בייעוץ עם בעלי מקצוע מהתחום, בחירת קבלן מוסמך הראוי והמקצועי ביותר מבין האפשרויות הרבות. חשוב מאוד לזכור, מכיוון שעבודת השיפוץ היא עבודה ארוכה שדורשת לוחות זמנים מדויקים, אך לא תמיד קצרים. ומכיוון שעבודת השיפוץ דורשת חיכוך מתמיד של הלקוח בבעל המקצוע ודורשת בהתאם החלטות שונות ומגוונות בתחומים רבים, הרי שחשוב מאוד לבחור את הקבלן המקצועי ביותר ושיהיה לנו חיבור אנושי ולא רק מקצועי וקר. בעבודות שדורשות התלבטות, התייעצות וחילופי דעות תמיד כדאי שיהיה לידינו מישהו מקצועי, יעיל ובעל יחסי אנוש אדיבים.

 

 

 

Exit mobile version