Site icon מקומון רמת גן

איך אפשר להוכיח חפות?

  סרטי תעודה כמו "להפוך אדם לרוצח", חדשות שאנו קוראים כל יום ואף מה שמתרחש בפנינו במציאות היום יומית – הם אלמנטים אשר מוכחים לנו כי כל אדם יכול לחיו את חייו ללא ביצוע עבירות או פשעים, אך אף אחד לא מבטיח לו כי הוא לא ייאושם בכאלה על לא עוול בכפו.

בשל כך חשוב לדעת להגן על עצמכם במידה ואתם מואשמים בפשע או בפעולה שלא ביצעתם וזאת כדי שתוכלו להיות מוגנים מפני החוק ומפני ענישה והאשמה בכל זמן.

אבל כיצד עושים את זה? כיצד אפשר להוכיח חפות? הנה כמה דרכים טובות:

איסוף עדויות – נסו כדי להוכיח את חפותכם ולאסוף כמה שיותר עדויות לטובתכם. נסו לאתר אנשים שהיו נוכחים בזמן שהואשמתם בביצוע העבירה או הפשע, וגבו מהם עדות אודות מה שהתרחש. חשוב לקחת פרטים מעדים במקום האירוע או בכל מקום שבו הייתם בזמן האירוע כדי שתוכלו ליצור עמם קשר במידת הצורך.

אליבי – חשוב שיהיה לכם אליבי טוב ואמין שיסייע למקם אתכם במקום אחר מזה שבו התבצע השפע או העבירה.  חשוב שהאליבי יהיה אמתי ולא שקרי וכי תוכלו להוכיח אותו על ידי עדות, על ידי קבלות (במידה ושהיתם בבית עסק) או באמצעות תיעוד, כמו תיעוד על ידי מצלמות, כמו גם על ידי פעולות שביצעתם כמו גם שיחות טלפון.

שלא תדעו. צילום: משטרת ישראל

הוכחת חפות – כדי להוכיח את חפותכם, חשוב בזמן עימות (במידה והוא מתרחש כנגד רצונכם) עם האדם המאשים לצלם את האירוע באמצעות מצלמה נסתרת זעירה. במידה ואתם נפגשים עם האדם המאשים  אתכם בשפע שלא ביצעתם ואתם מצליחים להוציא ממנו וידוי כי האשים אתכם בפשע או בעבירה על לא עוול בכפתכם, תוכלו באמצעות מצלמה נסתרת זעירה שניתן להטמין בכל מקום להוכיח חפות. בנוסף במידה ואתם משוחחים עם האדם המאשים בטלפון, יש להצטייד גם במכשיר הקלטה לטלפון שיוכל לתעד את השיחה ולהוכיח את חפותכם.

חנות לציוד ריגול – התייעצו עם המומחים ועם המוכרים בחנויות לציוד ריגול ובחרו בעזרתם ציוד הקלטות וצילום שיוכלו לסייע לכם להוכיח חפות בצורה היעילה ביותר.

עורך דין פלילי מוצלח – כדי להוכיח את החפות שלכם, חשוב בנוסף לכל אלה לשכור עורך דין פלילי מוצלח. עורך דין כזה ייעץ לכם כיצד תוכלו להגן על עצמכם מפני האשמה והוא יסייע לכם לקבל את ההגנה הטובה ביותר במידה והואשמתם בעבירה או בפשע מכל סוג.

Exit mobile version