Site icon מקומון רמת גן

"אעשה הכל למען היום הולדת": האמא שהחליטה לבשל לאחרים כדי לחגוג לבנה יומולדת שנה

הקורונה תפסה את אופל חג'ג' מרמת גן בסיומה של חופשת הלידה, כשגם בעלה יצא לחל"ת – ממנו עדיין לא שב. כשיום ההולדת של בנה התקרב היא הבינה – אם אין אני לי, מי לי – והתחילה לבשל ולמכור ארוחות חמות לשכנים ולתושבים בסביבה. 

לפני שנה בדיוק אופל חג’ג’, בת 23 מרמת גן, הרגישה על גג העולם. באותם ימים היא ילדה את בנה הבכור, מלאכי, והרגישה שהחיים שלה ושל בן זוגה בדיוק במקום הנכון. אבל מספר חודשים אחרי כן, עולמה התהפך. מגיפת הקורונה פרצה לחיינו ואופל לא הצליחה להשתלב בשום מקום עבודה. גם בעלה קיבל הודעה על יציאה לחל”ת שנמשכת כבר יותר מחצי שנה – ובינתיים, את מעט החסכונות כילו בני הזוג מזמן.

לפני מספר שבועות אופל החלה לתכנן את יום הולדתו הראשון של מלאכי והבינה שההוצאות הם הרבה יותר ממה שחשבה ולא יהיה לה איך לממן את היום הולדת אם לא תעשה משהו עם עצמה.

לחגוג לו יום הולדת ברווח ולא בצימצום. צילום: פרטי

“התחלתי לדבר עם בעלי ולחשוב ביחד איתו מה אפשר לעשות ואיך אפשר בכל זאת לחגוג לילד שלנו יום־הולדת ראשון מתוך שמחה ולא מתוך חוסר חלילה ואז הוא הציע שאני אתחיל לבשל בבית ארוחות – ולמכור אותן לשכנים ומכרים” מספרת אופל.

ומסתבר שלא סתם זו היתה ההצעה של הבעל. אופל היא בשלנית שזוכה למחמאות מכל הסובבים אותה. “מגיל 14 אני מבשלת בבית לכל המשפחה , לאורחים והאוכל שלי הגיע גם ללא מעט אנשים .
תמיד זכיתי למחמאות גדולת על הטעם ועל האיכות, אבל אף פעם לא חשבתי להפוך את זה למקצוע . אבל בסיטואציה שנוצרה הבנתי – זה הפתרון!"

לפני מספר ימים הקימה אופל עסק עצמאי להכנת ארוחות חמות ומזינות, המתנהל ממטבח ביתה (הכשר. אופל שומרת כשרות ומקפידה על אורח חיים דתי; א”ט) ובו היא מעמידה מדי יום סירים של ממולאים, קוסקוס מפרום, מוסקה ושלל תבשילים מסורתיים ומיוחדים, כשלידם כמובן היא מוסיפה מגוון תוספות וסלטים בבישול ביתי וטרי יום יום .

בעוד שלושה שבועות יחגוג מלאכי יום הולדת שנה ואופל החליטה לעבוד בכל המרץ כדי להצליח להעלות חיוך על פניו – וגם על פניה ולחגוג לו יום הולדת שנה בדיוק כמו שחלמה. אז אם אתם מחפשים ארוחת צהריים מזינה ואיכותית, ואתם גרים ברמת גן (משלוחים יתבצעו עפ”י דרישה לכל אזור המרכז) בהחלט מומלץ לכם לנסות ולטעום את המטעמים של אופל.

"מלאכי" – אוכל שהוא בית (מטבח כשר)
להזמנות: 050-7967205

(את הזמנות יש לבצע יום מראש) 

Exit mobile version