Site icon מקומון רמת גן

איזה חול לחתולים לרכוש? 

כל מי שמגדל חתול, מנסה להעניק לו את הטוב ביותר. כולנו רוצים בשביל החתול שלנו את המתאים לו ביותר. אחד מהפריטים המרכזיים אותם עלינו לרכוש עבורו זהו ארגז חול לצורך עשיית הצרכים. הבעיה היא שלא תמיד אנחנו יודעים איזה סוג של חול יתאים לחתול שלנו ומה ירתיע אותו. לעיתים נראה את החתול שנמנע מלהיכנס אל ארגז החול ואינו עושה את צרכיו כאשר הדבר עשוי לפגוע בו ובבריאות שלו.

לחתול ישנם הרגלים ויש לו גם העדפות לגבי סוג החול וכדאי לבדוק את הדבר מיד כאשר אנחנו מכניסים את החתול אלינו הביתה. אם זה אצל הבעלים הקודמים של החתול ואם זה אצל רופא ווטרינר שידע להתאים על סמך הידע שלו את סוג החול המתאים לחתול.

איך תבחרו את החול לחתול?

כאשר אתם באים לבחור חול לחתולים אתם מגלים כי קיים מגוון די גדול של אפשרויות שונות כאשר אתם כנראה תגלו העדפה לסוג מסוים אך החתול שלכם לא בהכרח ישתף פעולה עם הבחירה שלכם. כאן עליכם לזכור כי זכות הבחירה שמורה לחתול ואתם אלו שצריכים לזרום עם ההעדפות שלו.

נסקור לפניכם מספר סוגים של חול המשמש לחתולים כדי להקל עליכם את הבחירה.

חול מתגבש בניחוח לבנדר

סביר להניח כי רבים מאתנו מבקשים לרכוש חול מבושם שינטרל את הריחות הלא נעימים וישחרר לחלל ניחוח לבנדר נעים. מדובר בחול שהוא בעל כושר ספיגה גבוה במיוחד. החול סופח היטב את כל הנוזלים וגם את הריחות הבלתי נעימים והוא מתגבש בקלות כך שניתן לפנות אותו בלי הרבה טרחה. סוג החול הזה קיים במארזים של 5 ק"ג ובמארזים של 15 ק"ג. אם החתול שלכם התחבר לסוג החול הזה תוכלו לרכוש את המארזים הגדולים. המחיר של המארז הקטן הוא 32 ₪ ושל המארז הגדול – 79 ₪.

חול לחתול – קריסטל סאני קט

חול קריסטל זהו חול שהוא ללא ריח והוא גם כן בעל כושר ספיגה גבוה במיוחד. הוא סופג את הריחות וגם את הנוזלים ומתייבש במהירות. החול שומר על הארגז יבש משך תקופה ממושכת של 40 יום. מתאים מאוד לאנשים שמתקשים לרדוף אחר התחזוקה של ארגז החול. המחיר – 29 ₪.

תמונה באדיבות: pixabay

חול לחתולים קלין קט

חול מתגבש שהוא ללא ריח והוא גם כן בעל כושר ספיגה גבוה מאוד. הוא סופח את הנוזלים וגם את הריחות והוא מתגבש במהירות לגוש מוצק אותו ניתן לפנות בקלות בעזרת הכף המיועדת לצורך כך. ההתגבשות המהירה מונעת את התפשטות הריח בחלל. המחיר – 29 ₪.

מחליפים סוג חול

ישנם מקרים אשר בהם יהיה עלינו להחליף את סוג החול באופן מידי כמו במקרה של אלרגיה או מחלה של החתול או בעיות בהסתגלות של החתול אל סוג החול. במקרים אלו כדאי שנכיר את האפשרויות ונבדוק אותן אחת לאחת עד שנמצא את החול המתאים ביותר.

 

 

Exit mobile version