Site icon מקומון רמת גן

אטרקציות מומלצות באילת לכל המשפחה

אילת היא עיר המועדפת על הרבה מטיילים הבוחרים לטייל דווקא שם. הרבה מאוד אטרקציות עומדות לרשות המבקרים בעיר אילת והן אלו שמצליחות למשוך את התיירים הרבים לבקר דווקא באילת בעשרים השנים האחרונות כאשר הם באים לבקר בארץ.
נציג לפניכם חלק משלל האטרקציות שבאילת אותם אסור לכם להחמיץ כאשר אתם מטיילים באילת.

כדי לקבל סיקורים וטיפים על אטרקציות בכל הארץ כנסו לפינת הכתבות באתר וילה וילה האיכותי.

עיר המלכים:
עיר המלכים זהו פארק שעשועים חווייתי במיוחד הנמצא סמוך לאזור המלונות של אילת. הפארק הוא בתוך ארמון שנבנה לשם כך. עיר המלכים משתרעת על פני מתחם ענק והיא מציעה למטיילים מכל הגילאים מסעות קסומים בזמן. אל תקופת הפרעונים במצרים, סצנות ידועות מתקופת התנ"ך כמו מזמני שלמה המלך ועוד. מלבד זאת ניתן ליהנות במקום מחוויות אינטראקטיביות בטכנולוגיה הכי מתקדמת בעולם. מלבד כל אלו יש גם את הלונה פארק המתפרש על שטח ענק של כאלפיים ק"מ ומציע משחקים ומתקנים רבים המתאימים מגיל שנתיים ומעלה.

ריף הדולפינים
ריף הדולפינים זהו אתר אקולוגי הנמצא על יד כביש דרך מצרים, ודרומית לנמל אילת. המקום נחשב פופולארי מאוד מבין האטרקציות הרבות שבאילת. גולת הכותרת באתר הזה, היא כמובן היכולת לצפות מקרוב בדולפינים כשהם בבית הגידול הטבעי שלהם. ישנן עמדות צפייה מיוחדות לשם כך במקום וניתן אף לצפות בהם דרך המזחים, או בשחייה או צלילה מודרכת אותם יכול לבצע כל אחד מגיל 8 ומעלה אך רק מי שמסוגל לשחות בבטחה ואינו סובל מבעיות בריאות כל שהם.

צילום עמיעד טאוב

פארק תמנע
פארק תמנע זהו פארק הממוקם במרכזו של העמק האדום. זה יוצא בערך 25 ק"מ מצפון לאילת. המקום מציע פעילויות מגוונות לכל המשפחה עם מגוון אתרים. במקום ישנם מסלולי הליכה באתרים עתיקים במיוחד כמו עמודי שלמה ועוד. ניתן ליהנות ממיצג אור קולי חוויתי ועוצר נשימה, פעילויות שונות, יצירה, אגם מלאכותי בו ישנה אפשרות לערוך שיט באמצעות סירות פדלים שנמצאים במקום, ישנו גם מאהל בדואי אותנטי עם כל הטעמים והריחות, בקיצור עולם שלם של אטרקציות. בעונת הקיץ ניתן ליהנות מלבד הפעילות הרגילה שהיא בשעות היום, גם מסיורים ליליים עם הרכב. מדובר בחוויה מומלצת ביותר לכל מבקר.

איימקס –
איימקס זהו מתחם קולנוע תלת ממדי שהוא הגדול ביותר ואף המשוכלל ביותר בעולם. המסך בקולנוע הוא בגובה עצום כמו של בניין בן 8 קומות (!) מערכת השמע אף היא עוצמתית ביותר, מדובר בעוצמה של כ – 12 אלף וואט! בקולנוע ניתן לצפות במגוון מרהיב של מופעים מדהימים ועוצרי נשימה. איכות המסך היא יוצאת מגדר הרגיל ומעניקה לצופה חוויה מדהימה וייחודית. מלבד הקולנוע באיימקס יש גם את מוזיאון השעווה שמתפרש על שטח ענק בגודל של מעל 1000 מ"ר. המוזיאון הוא בשלוש קומות והוא מציג דמויות מרתקות ומפורסמות מכל הזמנים ומכל התחומים בהיסטוריה.

וילות נופש –
באילת תוכלו למצוא מגוון גדול של ווילות נופש שבהם תוכלו לישון, לאכול ולהחליף כוחות להמשך הטיול. כי אילת כוללת כל כך הרבה אתרים מעניינים וחבל שלא לנצל את כולם כאשר אתם מגיעים סוף סוף אל העיר הכי דרומית ומרוחקת בארץ.
הווילות שבאילת יעניקו לחופשה שלכם הרבה נופך וכיף כאשר האבזור המיוחד שבווילות מיועדות כדי לפנק אתכם ולהעניק לכם את כל התנאים לחופשה המושלמת שלכם באילת.
לא יישאר לכם יותר מידי זמן לבלות בווילה בגלל האתרים והאטרקציות הרבים המחכים לם באילת. לכן, תכננו היטב את הטיול, בדקו את האפשרויות השונות ובחרו באתרים המתאימים לכם על פי הרכב הקבוצה או המשפחה ובהתאם לגילאי המשתתפים ומספרם.
נסיעה טובה!

Exit mobile version