Site icon מקומון רמת גן

אטרקציות והפתעות לאירועים

על מנת להפוך אירוע למיוחד, מקורי ומפתיע, לא חייבים בהכרח לשכור את האולם הכי יוקרתי. לא בהכרח חייבים לבחור את גן האירועים הכי גדול. באירועים גדולים או באירועי בוטיק קטנים, ניתן ליצור אווירה מיוחדת, מקורית ומפתיעה יותר, בעזרת שילוב של מגוון אטרקציות והפתעות לאירועים. קבלו כמה דוגמאות מהחיים.

אטרקציות מתוקות במיוחד

לא כולנו אוהבים מאכלים חריפים. לא כולנו אוהבים מאכלים מלוחים. אבל אם יש משהו המשותף כמעט לכולם, זה שאנחנו אוהבים מתוק. ילדים או מבוגרים, החיבה למתוק מלווה אותנו כל החיים וזה יכול בהחלט להשתלב יפה באירוע המתקרב. ניתן להזמין כל מיני אטרקציות מתוקות שמתאימות לאירועים, למשל, ניתן להזמין שירות של מגשי פירות על מגשים או בעיצובי סירות. ניתן להזמין שירות של בר שוקולד, שולחן מתוקים לברית או עמדת מתוקים לאירועים ילדים, עם צמר גפן מתוק, שלגונים וגלידות.

אטרקציה של הופעות ובידור

מלבד אטרקציות מתוקות, יתכן שבאירוע המתקרב תרצו לשלב רעיון מסוג אחר לגמרי. ניתן להוסיף עניין ותוכן לאירוע, בעזרת אטרקציה של מוזיקה, הופעות או בידור. את הסגנון צריך להתאים לאופי האירוע ולגיל המשתתפים. אפשר לדוגמא להזמין אמן סטנד אפ, להיט בקרב צעירים וצעירים ברוחם. ניתן להזמין אמני קעקועים או מאפרות, שיקשטו ויאפרו או יקעקעו קעקועי חינה מרהיבים לכל המעוניין. ניתן להזמין זמרים או רקדנים, נגנים מוכשרים, להטוטנים או קוסמים. ורק שיהיה ברור, אטרקציות אפשר לשלב. לדוגמא, לשלב באירוע הופעה ולאחר מכן להזמין את המשתתפים להתפנק עם בופה מתוק ועשיר, עמוס מגוון מיני מתיקה טעימים.

אטרקציה של צילומים מגניבים

לצלם בכל יום, זה חלק מהחיים ולא רק של כוכבי הרשת. את החיבה הזאת לצילומים באירועים מיוחדים ובשלל הזדמנויות, אפשר להפוך לאטרקציה באירוע. ישנן חברות שמספקות לאירועים שלל אלמנטים, תחפושות ואביזרים משעשעים, הומוריסטיים או אחרים. המשתתפים מוזמנים להתקשט עם התלבושות, לנסות את האביזרים ולהצטלם למזכרת. מקובל להוסיף על גבי התצלומים הללו את השם של בעלי האירוע ואת התאריך.

אטרקציה של שולחנות משחק או קונסולות

באירוע ניתן לשלב אטרקציות משחק, מכל מיני סוגים. כך למשל שולחנות משחק בסגנון כדורגל או כדורסל. שולחנות משחק של הוקי אוויר, או משחקי קונסולות כגון עמדות פלייסטיישן, וויי, אקסבוקס וכדומה.

ישנן חברות שמספקות לאירועים מתקני משחק בסגנון ארקייד, ממש כפי שהיה הכי פופולרי, בשנות השמונים. משחקי רטרו או משחקי לוח ענקיים גם הם עשויים לככב. ולחובבי החידות, ישנה אפשרות לתבל את האירוע עם חדרי בריחה ניידים.

אין ספק שאלה לא האטרקציות היחידות הקיימות כיום. נזכיר בכמה מילים עוד דוגמאות. למשל, מכונות עשן שמפזרות ערפל דרמטי או מכונות שמפיצות בועות סבון מלהיבות, ברחבת הריקודים. לסיום, אטרקציות לייזר ומתנות לאורחים, יוכלו גם הם לשדרג את כל מגוון האירועים.

Exit mobile version