Site icon מקומון רמת גן

אחרי 59 שנה יוקם ברמת גן תיכון עירוני מקיף נוסף.

שר החינוך נפתלי בנט ואישים נוספים  השתתפו באירוע הנחת אבן הפינה להקמת קריית חינוך על-יסודית חדשה במזרח רמת-גן. התיכון שצפוי להיפתח לקראת סוך העשור ישרת את אוכלוסיית מזרח העיר. 

רגע היסטורי ברמת-גן. במעמד חגיגי, בכניסה לרמת אפעל, הונחה אבן הפינה להקמתו של תיכון עירוני מקיף שלישי – 59 שנה לאחר הקמת התיכון האחרון ("בליך"). התיכון, שצפוי להיפתח כ"בית ספר צומח" לקראת סוף העשור, ישרת את האוכלוסייה ההולכת וצומחת של מזרח העיר, וכן יאפשר לאזן ולהפחית את מספר התלמידים הרב בשני התיכונים הפעילים ("בליך" ו"אהל שם").

באירוע המרגש נטלו חלק שר החינוך, נפתלי בנט; נשיא אוניברסיטת בר-אילן שברמת-גן, פרופ' אריה צבן; מנהל המרכז הרפואי "שיבא", פרופ' יצחק קרייס; וכן בכירי העירייה. "כראש עיר, כאיש חינוך וכסבא לילדים במערכת החינוך העירונית, אני שמח ונרגש לעמוד כאן ולהניח את אבן הפינה הזו", אמר זינגר ברגע הנחת האבן, כשלצדו השר בנט. בהמשך הודה מקרב לב לעוסקים במלאכה שאפשרו להפוך חזון למציאות.

ראש העיר זינגר והשר בנט בחשיפת השילוט על הקמת התיכון. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

עוד הוסיף ראש העיר: "עם פתיחת בית הספר, יגיע לסיומו הליך המקיפות בעיר – תכנית שצוות ההיגוי באגף החינוך מוביל בגאון, בהתאם לראייה החינוכית שלי כראש עיר; תפיסה הדוגלת במתן הזדמנות שווה לכל תלמיד במסגרות הלימודיות של רמת-גן, מתוך אמון מלא ביכולותיו של התלמיד למצות ולהשקיע ולקדם את הישגיו".

מנהל המרכז הרפואי "שיבא", פרופ' יצחק קרייס, אמר: "חזון קרית החינוך משתלב כשתי וערב עם 'עיר הבריאות' המוקמת ממש כאן, במרכז הרפואי 'שיבא'. פנינו לעתיד ואנו נהפוך את 'שיבא' מבית של חולים לעיר של בריאות. כאן יגדל הדור הבא של החוקרים, המדענים והרופאים של העתיד. מכאן, מהעיר רמת-גן, תצא הבשורה לא רק לכל מדינת ישראל אלא לעולם. שילוב הידיים החשוב הזה בין משרד החינוך, עיריית רמת-גן, אוניברסיטת בר-אילן והמרכז הרפואי 'שיבא' סולל את הדרך להקמת עמק הסיליקון הישראלי בתחומי הביו-טק והחדשנות הרפואית".

נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' אריה צבן, שיבח מעל דוכן הנאומים את שיתוף הפעולה בין עיריית רמת-גן לבין האוניברסיטה בתחומי החינוך והמדע. הוא ציין כדוגמה את הקמת פרויקט "עיר חכמה" ואת השתתפותם של תלמידי רמת-גן בשורה של פרויקטים מדעיים באוניברסיטה. "המשולש תל השומר-רמת גן-אוניברסיטת בר אילן מייצר מרחב אקדמי-מדעי מיוחד במינו, המהווה פרויקט לאומי חשוב שאותו יש לשמר".

Exit mobile version