Site icon מקומון רמת גן

אחרי הפיצול: שי בכור יתמודד למועצת העיר ברשימת "צעירים נטו"

שי בכור. צילום: מיכל ונדר

חבר מועצת העיר רמת גן עו"ד שי בכור, הכריז על ריצה ברשימה עצמאית, תוך שהוא מציג קבלות רבות על עשייה בתחום הצעירים בעיר ואומר: "אני בטוח שהצעירים בעיר יודעים מי פעל עבורם ומי בעיקר היה עסוק בדיבורים"

חבר המועצה עו"ד שי בכור הכריז השבוע על ריצה עצמאית למועצת העיר רמת גן ברשימה חדשה שתקרא "צעירים נטו". "לצעירים ברמת גן מגיע ייצוג הולם במועצה. הוכחתי בקדנציה האחרונה שאני כל כולי רתום למען הצעירים בעיר, וכך אעשה גם בקדנציה הבאה", אומר בכור.

שי בכור. צילום: מיכל ונדר

בבחירות הקודמות לפני 5 שנים שיתף פעולה בכור יחד עם חבר מועצת העיר רועי ברזילי, אך בשל חילוקי דעות בינהם בנוגע לדרכי הפעולה הנכונות במסדרונות העירייה הם פיצלו כוחות במהלך הקדנציה ועצה ירוצו ברשימות נפרדות.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

בכור, בתפקידו כמחזיק תיק הצעירים, רשם לזכותו הישגים לא מבוטלים. הוא הקים את מרכז הצעירים "הקומה השנייה" שמושך אליו מאות צעירים מידי שבוע, עמד בראש הועדה להפחתת מחירי הצהרונים מבלי לפגוע ברמת השירות,  פעל לעידוד מקומות בילוי בעיר ולמען הפאבים בעיר, יזם שיתופי פעולה עם אגודות הסטודנטים כמו יום הסטודנט העירוני וגם דאג להכפלת המלגות לסטודנטים.

"לצערי הצעירים לא ממש רצויים ברמת גן ", אומר בכור. "ראש העיר הנוכחי לא ממש סופר אותנו ועל כל דבר למען הצעירים צריך להלחם איתו. השגנו הרבה וצריך להשיג עוד! חייבים בקדנציה הבאה סיעת צעירים חזקה, עוצמתית וממוקדת, שתפעל למען הצעירים בעיר ותיקח את המושכות לידיים ואני קורא לכל הצעירים שרמת גן חשובה להם להצטרף ולקחת חלק".

בכור מציין כי מרכז צעירים נוסף תקוע בגלל ראש העירייה ישראל זינגר, וכי יש עוד הרבה פעילויות בעיר שצריכים שניתן לקדם. "זינגר תקע תוכניות של הצעירים משיקולים לא ענייניים. בפעם האחרונה שנלחמתי מולו כדי שיפסיק לתקוע את הקמת המרכז השני מצאתי את עצמי מחוץ לקואליציה. החשיבות של סיעת צעירים חזקה במועצת העיר היא עצומה, אפשר להשאיר פה את הצעירים ולהפוך את רמת גן לעיר תוססת יותר"

Exit mobile version