Site icon מקומון רמת גן

אחזקת מבנים מקצועית לבנייני מגורים

בעבר היה נהוג למנות ועד בית בבחירות, תפקיד הוועד לדאוג לניהול המבנה כמו ניקיון חדר המדרגות והלובי, תחזוקה שוטפת של המעלית, גינון, תשלום בזמן לחברת חשמל, טיפול בבעיות של תשתיות משותפות כמו צנרת ראשית, מרזבים, איטום הגג ועוד.

עם השינוי בבנייה ולאור הקמת מגדלי מגורים רבים, כמו גם משקיעים שרכשו דירות והשוכרים בהם אינם מעוניינים להשתתף בוועד הבית, נוצר מצב חדש בשוק אליו נכנסו בהצלחה חברות ניהול ואחזקת מבנים. למעשה, החברה מחליפה את ועד הבית המסורתי, בעלי הדירות בבניין המשותף עדיין נדרשים למנות ועד בית אך ניתן להסתפק באדם אחד שכל תפקידו הוא להיות בקשר רציף עם חברת הניהול.

נמנעים מסכסוכי שכנים מיותרים

לאורך עשרות שנים התקיימו סכסוכי שכנים רבים כתוצאה מריבים בעיקר בנושאי כסף וגבייה. הפתרון לכך הוא ניהול המבנה על ידי חברה מקצועית, אמינה ומנוסה. לחברת ניהול מבנים ידע מקצועי מקיף, צוות מנוסה ושיטות עבודה מתקדמות על מנת לנהל את המבנה באופן מושלם ולרווחת כל הדיירים. החברה דואגת לגבייה מסודרת של מסי ועד הבית, ניתן לשלם במגוון אמצעי תשלום כמו אשראי, צ'קים ומזומן.

מעטפת שירותים רחבה

חבת ניהול מבנים מעניקה מעטפת שירותים רחבה ומקיפה הכוללת בין השאר:

 

למעשה, החברה דואגת לאחזקה שוטפת של המבנה, לטיפול בבעיות דחופות במעלית, בצנרת, במערכות סולאריות ועוד. לעתים, הדיירים נדרשים לתוספת תשלום מזערית מדי חודש בגלל השירות של חברת הניהול, עם זאת אין צורך לרדוף אחרי דיירים שמסרבים לשלם, להתמודד עם ספקים שונים, לעקוב אחרי תשלומים שוטפים, לבקש הצעות מחיר לפני כל עבודה וכו'.

ניהול המבנה לפי סטנדרטים גבוהים

כדאי לדעת כי באירופה ובארה"ב נהוג לשכור שירות מחברת ניהול ואחזקת מבנים ונדיר למצוא ועד בית. בישראל היה נהוג עד לפני מספר שנים למנות נציגות מהדיירים לוועד הבית של הבניין המשותף, כיום חברות הניהול מחליפות את השיטה הישנה, תפקידן לדאוג לא רק לשירותי ניקיון אלא גם לתחזוקה שוטפת ולטיפול בבעיות נקודתיות המחייבות טיפול מהיר, יעיל ואפקטיבי.

תמונה באדיבות: pixabay

מאחר והשוק עדיין לא נמצא בפיקוח חשוב לבחור חברת ניהול מבנים מומלצת ואמינה. כדאי לבדוק בשכונה איזה חברות ניהול מציעות שירות, לשוחח עם כמה לקוחות של החברה ולהשוות מחירים, כיסוי ביטוחי, ומה כולל השירות המוצע לניהול ולאחזקת הבניין המשותף.

Exit mobile version