Site icon מקומון רמת גן

אות הנשיא למתנדב הוענק לתלמיד כיתה י"ב בתיכון בליך

יובל סיני. צילום מסך מתוך פייסבוק

יובל סיני, תלמיד כיתה י"ב בתיכון בליך זכה להוקרה על "צליל מיוחד" – מיזם חברתי-חינוכי-מוזיקלי ראשון מסוגו לילדים עם  צרכים מיוחדים. ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "יובל הוא תוצר של מערכת החינוך העירונית ושל קהילה תומכת ומחבקת, ששמה דגש על שילוב, הכלה ושוויון הזדמנויות. הפרויקט המוזיקלי הוכיח את עצמו כמוצלח ואין סיבה שערים אחרות לא יאמצו גם כן את המיזם"

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, העניק  את אות הנשיא למתנדב לשנת תשע"ט. השנה הוענק האות למתנדבים, ארגונים ויחידים שהצטיינו בעשייתם למען החברה בישראל ופעלו להנגשת רוח, תרבות ואמנות למגוון קהלים בחברה הישראלית. מי שייצג את רמת-גן והביא המון כבוד לעיר הוא תלמיד כיתה י"ב בבית ספר בליך, יובל סיני, שזכה להוקרה על המיזם "צליל מיוחד".

יובל סיני הקים את מיזם "צליל מיוחד" – מסגרת חברתית-חינוכית לחונכות של בני נוער עם צרכים מיוחדים על ידי נוער מוזיקלי. כמדריך ורשג"ד של קבוצת צמי"ד בצופים (צרכים מיוחדים) וכשגריר בארגון LEAD למנהיגות, החליט יובל להיות חלק מדור שמוביל שינוי וקידם את הפרויקט שיוצר חוויה מוזיקלית, מחברת, חיובית ומיוחדת לשני הצדדים – לחונכים ולחניכים.

יחד עם שותפתו, אלה ויזל, יובל מנהל את המערך הלוגיסטי, תוכני, רגשי, ערכי מקצועי ואסטרטגי של המיזם. הוא מגייס לתכנית חונכים בעלי רקע מוזיקלי שמלווים את הילדים במהלך המפגשים, דואג להכשרתם ועומד לצידם לאורך כל ההדרכות. המיזם פועל פעם בשבוע בתיכון בליך, שתומך בכל התהליך, הן במתן מקום והן בליווי של אנשי הצוות, ובכך מאפשר את קיומה של התכנית החשובה הזאת והראשונה מסוגה בארץ.

קטע מתוך ראיון שנערך עם יובל בתחילת השנה:

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "אני מברך את יובל סיני על קבלת אות מתנדב הנשיא ועל היותו נציג הדור וסמל לישראל היפה ולנוער הנפלא שלנו. פגשתי את יובל במהלך ביקור בתיכון בליך, נחשפתי לתוכנית וזכיתי להכיר נער מעורר השראה, עם לב רחב, המון אהבה ואמונה אמיתית בטוב. יובל הוא תוצר של מערכת החינוך העירונית ושל קהילה תומכת ומחבקת, ששמה דגש על שילוב, הכלה ושוויון הזדמנויות. הפרויקט המוזיקלי הוכיח את עצמו כמוצלח ואין סיבה שערים אחרות לא יאמצו גם כן את המיזם".

Exit mobile version