Site icon מקומון רמת גן

אורח חיים בריא: פרס מיוחד לביה"ס ערמונים

בטקס שנערך על ידי מחוז תל אביב במשרד החינוך, לקידום יוזמות בתחום הבריאות והפעילות הגופנית, זכה בית הספר "ערמונים" ברמת גן וצוות המורים לחינוך גופני בתעודת הוקרה ובפרס כספי לרכישת ציוד ספורט.

בית הספר ערמונים זכה על היוזמה "כשאני פעיל אני משפיע על בריאותי" שעיקרה התעמלות בוקר בכיתות במשך 15 דקות, על פי סרטונים יחודיים שהופקו בבית הספר. הפעילות מגדילה משמעותית את זמן הפעילות הגופנית של התלמידים והיא מתבצעת בזמן שהמחנכת בכיתה. (המורה לחינוך גופני אינה נוכחת בשיעור). יצוין כי המחנכות גם פעילות בזמן הקרנת הסרטון ומשמשות גם דוגמה לתלמידים וגם נהנות מהיתרונות של הפעילות הגופנית.

יוזמת בית הספר נבחרה מתוך עשרות יוזמות חדשניות שהגיעו למחוז תל אביב במסגרת התוכנית "הולכים על זה" שמטרתה לקדם אורח חיים בריא ופעיל בבתי הספר. היוזמה שנבחרה, נבחנה על סמך מספר קריטריונים כמו חדשנות ומקוריות, אפקטיביות והשפעה על מספר רב של אנשים, המשכיות לאורך זמן ומידת הצלחתה בקרב חברת התלמידים.

נציגות בית הספר ערמונים יחד עם נציגי פיקוח החינוך הגופני. צילום: יחצ

בטקס השתתפו נציגי בתי הספר הזוכים, נציגי הפיקוח, מפקחי החינוך הגופני במחוז תל אביב רועי ברקוביץ וטלי קשתי וכן מפקחת המחוז רונית זכאי שאמרה כי היוזמות שנבחרו הינן דוגמה למחוז המוביל חדשות ויזמות בכל תחומי העשייה החינוכית וכי ישנה חשיבות גדולה להפצת היוזמות ולהרחבת מעגלי ההשפעה לכל בתי הספר במחוז.

Exit mobile version