Site icon מקומון רמת גן

אופן הטיפול בשיניים צהובות

אם גם אתם חוששים לחייך, כדי לא לחשוף את השיניים הצהובות שלכם, אתם כנראה זקוקים לטיפול. אנשים רבים סובלים מהבעיה, גם כאלה שמקפידים לשמור על היגיינת הפה  – חלקם בגלל בעיה רפואית ורובם בגלל מגוון סיבות אחרות, אך לכולם מכנה משותף אחד – הם היו מעדיפים שיהיה להם חיוך לבן ויפה.

כדי שתוכלו לחייך בכיף, דוקטור גלעד פיסקוס מסביר: אילו סוגי טיפולים קיימים לבעיה ומהו הטיפול המומלץ לשיניים צהובות?

מהם הגורמים לשיניים צהובות?

  1. הגורם הראשון והנפוץ לשיניים צהובות הוא עישון – חומרים שונים בסיגריה ובראשם הניקוטין, צובעים את השיניים בצהוב. אם תפסיקו לעשן, תפחיתו את הנזק שנגרם לשיניים שלכם.
  2. משקאות כמו קפה, תה, יין לבן ויין אדום צובעים גם הם את השיניים בצבעים לא מחמיאים וכדאי לצמצם בצריכה שלהם, גם אם זה קצת קשה.
  3. גורמים נוספים שיכולים לגרום להצהבה של השיניים הם גנטיקה, אכילת מאכלים חומציים למיניהם גורמת גם היא לאפקט הלא נעים, כמו גם סוגים שונים של תרופות.

איך מטפלים בשיניים צהובות?

הקפדה יתרה על היגיינת הפה יכולה לעזור בשמירה על צבע לבן ונקי של השיניים, אך כמובן שמומלץ להגיע גם לשיננית כל 3 חודשים לניקוי יסודי ומקצועי.

אם גם זה לא מספיק, תוכלו להגיע למרפאה של דוקטור גלעד פיסקוס בראשון לציון ולקבל את אחד הטיפולים המומלצים על ידי רופא השיניים שיגרום לכם לחייך.

ד"ר גלעד פיסקוס. צילום: יח"צ

הטיפולים המומלצים של דוקטור גלעד

במרפאת הבוטיק המפנקת והנעימה שלו בראשון לציון, דוקטור גלעד עוסק בכל טיפולי השיניים הנכנסים להגדרה של שיקום הפה, כמו גם אסתטיקה דנטלית.

בין היתר, ממליץ ד"ר גלעד פיסקוס על טיפולי הלבנת שיניים למינייט, המספקים למטופלים הלבנת שיניים לצד שמירה על השיניים מפני נזקי העששת לטווח ארוך.

לצד טיפולי הלבנת שיניים, תוכלו לקבל במרפאה של דוקטור גלעד טיפולים נוספים, כמו שתלים דנטליים, בניית שיניים קדמיות, טיפולי שחזור, טיפולים אסתטיים משלימים ועוד מגוון טיפולי שיניים מקצועיים שיעניקו לכם חיוך מושלם וקורן.

הכתבה נכבתה ע"י דוקטור קידום אתרים המתמחה בפרסום ושיווק עסקים באינטרנט. החברה ממוקמת באזור הצפון ומציע שירותי קידום אתרים בצפון ובכל הארץ.

Exit mobile version