Site icon מקומון רמת גן

אולפן הקלטות ברמת גן – הקלטת שיר במתנה לכל אירוע

תושבי רמת גן, תל אביב, גבעתיים והסביבה מחפשים אחר הקלטות שיר במתנה או בהפתעה לאירועים שונים במהלך השנה.
הקלטת שיר סולו, הקלטת דואט זוגי והקלטה קבוצתית למגוון אירועים נפוצים מאוד בישראל בשנים האחרונות, וכדי להבין את כל התהליך המקצועי של הקלטת השיר וצילום קליפ לכל אירוע ולכל מטרה – נציג את הפעילות של "אולפני לי-רון" אולפן הקלטות לאירועים שעשו מאות רבות של הקלטות לאירועים ויספקו הצצה לעולם המוזיקלי המתאים את עצמו גם לאנשים שאינם יודעים לשיר כלל.

אולפן הקלטות לכל אירוע: הקלטת שיר לבר/בת מצווה, חתונה, יום הולדת, פרידה מעובד ועוד!

אירועים רבים מצדיקים שמחה בדרכים שונות, אחת הדרכים הנפוצות במדינה היא הקלטת שיר במתנה או בהפתעה לכל אירוע באולפן הקלטות מקצועי.

מבין כל אולפני ההקלטות בישראל, אולפן הקלטות אחד ברמת גן הפך לאחד האולפנים המוכרים ביותר בארץ להקלטת שיר לכל אירוע – "אולפני לי-רון".

הקלטת שיר לאירוע מתאימה להקלטת יחיד, הקלטה זוגית והקלטה קבוצתית – הקלטת שיר וצילום קליפ לכל אירוע אינם תלויי גיל או מגדר ומתאימים לכל אדם שמעוניין לשיר.

אם החשיבה הראשונית שלכם "הקלטה באולפן מתאימה רק למי שיודע לשיר" חשבו שנית, מרבית המקליטים שירים לאירוע באולפן ההקלטות אינם זמרים כלל ואולפן ההקלטות מתאים לכל המשפחה (ילדים, הורים וסבא וסבתא), לחברים ולעמיתים בעבודה.
"אולפני לי-רון", אולפן ההקלטות ברמת גן המומחה להקלטות שירים לכל אירוע, נתקלו בכל סוגי האירועים: הקלטת שיר ליום הולדת, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, ברכת כלה/חתן, חתונה, יום האהבה, יום נישואין, ערב חברה, פרידה מעובד/מנהל שפורש ממקום העבודה ועוד אירועים רבים.

צילום: אולפני לי-רון (יח"צ)

למה חשוב להקליט באולפן הקלטות מקצועי בהקלטה לאירוע?

הקלטה לאירוע אמנם אינה הקלטה סינגל לזמרי צמרת, אך מקבלת יחס אישי ומקצועי המכבד את המקליטים המגיעים להקליט שיר לאירוע הקרוב.

הסיבה לגל הביקוש להקלטות לאירועים שפוקד דווקא אולפן הקלטות ברמת גן, נעוצה במספר פרמטרים חשובים כדי להפוך להיות אולפן הקלטות מקצועי ומבוקש: מפיק מוזיקאלי המלווה אתכם עם יחס אישי כמו כל זמר או זמרת מובילים, ניסיון מקצועי של מאות ואלפי הקלטות לאירועים הכוללות לא פעם גם צילום קליפ לאירוע, ציוד הקלטה מתקדם ליצירת איכות סאונד גבוהה במיוחד ותוכנות עריכה מתקדמות להוספת אפקטים ותיקון זיופים.

אולפן ההקלטות המוביל ברמת גן ובאיזור גוש דן בתחום ההקלטות לאירועים

כששאלנו את לירון הבעלים של האולפן על הסוד שמאחורי "אולפני לי-רון", נראה כי התשובה עומדת מאחורי ההתעקשות לרמה גבוהה בכל הקלטה: "כבר הפסקתי לספור את המקרים בהם אנשים הגיעו אלי אחרי הקלטה באולפנים ביתיים, אולפן נייד או כל אולפן שלא מקצועי מספיק – מבחינתי הקלטת שיר לאירוע וגם צילום הקליפ לאחר מכן, חייבים להיות איכותיים ומקצועיים כל פעם מחדש עם הרמה הגבוהה ביותר שניתן". לבירור על השוני בין הקלטות: "אני לא רואה שוני בין מקליטים ללא יכולת שירה, כאלו מתחלים או מתקדמים. גם ההבדלים בין האירועים אינם ישנו את ההשקעה על הקלטת השיר, הקלטת שיר במתנה ליום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה וכל אירוע אחר יזכו להשקעה הכי גבוהה שניתן ובכל כמות מקליטים".

המקליטים אינם זמרים כלל: "רמת גן, תל אביב, גבעתיים, פתח תקווה ומעבר"

היופי מאחורי פתיחת שערי אולפני ההקלטות לאירועים הוא הזמינות לכל דורש, גם אם אתם מגיעים ללא יכולת שירה או הבנה מוזיקאלית, אתם תוכלו להקליט שיר קאבר לאירוע הקרוב שלכם וליהנות מאיכות סאונד גבוהה במיוחד ולבסוף גם עריכת סאונד ותיקוני קול על-ידי המפיק המוזיקאלי ובדיוק כמו כל זמר/ת בישראל.

אולפן הקלטות מקצועי ברמת גן מסתבר שאינו מבוקש רק ברמת גן: "מי שמחפש הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי שנמצא ברמת גן לא בהכרח יגיע רק מרמת-גן. אולפן ההקלטות אירח ומארח מקליטים לאירועים מאזורים רבים בארץ, גבעתיים, תל-אביב, פתח-תקווה, חולון, ראשון לציון, הרצליה ומקליטים המגיעים מהשפלה, הדרום והצפון", מסביר לירון.

כיצד מגיעים מקליטים מאזורים רבים בארץ לאולפן הקלטות אחד ברמת-גן? ללירון יש הסבר: "בהקלטות לאירועים אנשים מחפשים תוצאה איכותית שתכבד אותם ובמיוחד כשמדובר בקהל של אנשים שאינם זמרים וצריכים עזרה, סיוע ועריכה מקצועיים – אבל מלבד היכולות המקצועיים והשירות האישי, הקלטת שיר באולפן הקלטות היא חוויה מהנה ומשחררת שפעמים רבים מוענקת כמתנה בפני עצמה ליום הולדת או לכל אירוע אחר".

שלב הקלטת השיר באולפן ההקלטות וצילום הקליפ לאירוע

לפני שמקליטים שיר לאירוע חשוב להחליט על השיר שאתם עומדים לשיר ועל המילים, חלק מהמקליטים שיר קאבר לאירוע יבחרו לשנות את מילות השיר בהתאם ללחן ולפי סוג האירוע הקרוב.

אירועים מתקיימים כל השנה וישנם אירועים הנמצאים בשיא הביקוש בחודשים מסוימים בשנה, לכן חשוב מאוד לשמור עבורכם יום ושעת הקלטה, לעדכן כמה מגיעים להקליט והאם אתם משדרגים לצילום קליפ לשיר שהקלטתם.

מתחילת הקלטת השיר לאירוע ועד לסופו ילווה אתכם המפיק המוזיקאלי האישי שלכם, המפיק יחזור אתכם על המקומות שצריך ולבסוף גם יערוך את השיר שלכם ויתקן את קולכם לפי הצורך – משמעות הדבר, אין חשש מזיופים בזמן שירה.

במידה ושדרגתם לקליפ לאירוע, תצולמו שרים את השיר שהקלטתם בתנועות שפתיים, תוכלו להשתמש באביזרים שהבאתם מהבית או אביזרים הקיימים באולפן (תלוי בצילומי פנים או חוץ) ולבסוף השיר יחובר לקליפ בעריכה מקצועית.

Exit mobile version