Site icon מקומון רמת גן

אהבה מדור לדור – צילומי משפחה עם סבא וסבתא

צילום: יחצ

על האהבה הגדולה שלכם לסבא וסבתא, רק אתם יכולים לספר. כמעט. את מערכת היחסים המרגשת ביניכם תוכלו גם למסגר, ולתת לתמונות לספר בשמכם עד כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם. ערכן של התמונות עולה ככל שהשנים עוברות, וכעת יש לכם את ההזדמנות להשקיע במזכרת רגשית שתלווה אתכם לנצח. "האקססוריז" ההכרחיים במסגרת צילומי משפחה? החיבוקים החמים, העיניים הבורקות והחיוכים שיאירו את פניכם!

צילומי משפחה עם סבא וסבתא – מה כל כך מיוחד בהם?

סביר כי אתם מתעדים את עצמכם על בסיס יומי באמצעות המכשיר החכם שלכם. הסבים והסבתות, גם אלו שאינם חוששים מטכנולוגיה, לא ממש טורחים להרים את היד גבוה לסלפי. הגאווה של סבא וסבתא היא המשפחה – הילדים שהם ילדו, הנכדים שהם גידלו והנינים שהם זכו להם. יום צילומים משפחתי לא מעניק לכם רק תיעוד מרגש, אלא גם חוויה עוצמתית שקצת קשה לתאר אותה במילים:

פריטי לבוש אחידים ביום הצילומים – נחוצים או מיותרים?

כל המשפחה מתלכדת לכבוד חגיגות יום ההולדת של סבא או סבתא? לא משנה מה תלבשו, הרי שמובטח לכם תיעוד מרגש! עם זאת, אפשר להפוך אותו למרגש אפילו יותר. באירועים מיוחדים, כדוגמת יום הולדת, כדאי מאד למתג פריט מסוים כמו כובע שמש או חולצת T. המיתוג יתבסס כמובן על נושא החגיגה ויכלול כיתוב מדליק:

אפשרות נוספת היא כמובן לתאם מראש קוד לבוש אחיד. לדוגמא: ג'ינס כחול וחולצת T לבנה. הלבוש האחיד מדגיש את היותכם קבוצה, שבט, משפחה!

ואם כבר אפשר להפתיע את סבא וסבתא, למה לא בעצם?

מתכננים צילומי משפחה עם ההורים, האחים וסבא וסבתא? מצד אחד, תוכלו ליידע אותם כי אתם אוספים אותם ליום צילומים משפחתי. מצד שני, תוכלו להפתיע אותם! היום הזה גם כך יהיה מרגש, אך תוכלו להפוך אותו מרגש יותר, משמעותי יותר וכזה שהזיכרונות המתוקים ממנו יפעמו בלבבותיהם לנצח! אז איך מפתיעים את סבא וסבתא היקרים? כך לדוגמא:

תאמו איתם מראש כי אתם מגיעים לאסוף אותם לארוחת בוקר/צוהריים משפחתית. בעוד הם נערכים לארוחה קצרה, אתם מתכננים להם יום משביע יותר (רגשית כמובן!). עם הגעתכם אל הסטודיו, סביר כי סבא וסבתא לא ממש יבינו לאן הגעתם. ואז, הצלמת תקבל את פניכם בזרועות פתוחות, תציג להם את הסטודיו ומיד הם יבינו כי מצפה להם חוויה גדולה, מרגשת ומשפחתית! חייכו, מצלמים אתכם!

Exit mobile version