Site icon מקומון רמת גן

אדריכל נוף – כל מה שרציתם לדעת

אדרכיל נוף

עברתם לבית חדש עם גינה גדולה, והמון זמן אתם מתעסקים במחשבה – איך אפשר לנצל את המרחב באופן שגם ישמור על הטבע הירוק שאתם כל כך אוהבים וגם מבחינה האביזרים, מה נכון ועל מה כדאי לוותר. כדי שהעיצוב של המרחב הפתוח בביתכם יעוצב על קו נקי, אך גם תואם את מה שאתם מחפשים, מומלץ לקחת אדריכל נוף מקצועי, בעל ניסיון, ידע ועיצוב שיכול ביחד איתכם למצוא את הדרך לעצב עבורכם את סביבת הגינה עלייה אתם חולמים.

מקומות ישיבה, אזורי הצללה, פינת משחקים לילדים, מקום אירוח לחברים וכדומה, אלו יוסיפו נפח למראה הכללי של המרחב הפתוח וייתנו לכם תחושת רוגע, ניקיון ושלווה. כפיר פישר אדריכלות נוף מעצב חללים המון שנים, ודואג לעצב לכם גינה בשימת לב לכל הפרטים הקטנים, הן מבחינת בחירת אביזרים חדשניים תוך הקשבה לצרכים שלכם ויכולת הביצוע מבין הגבוהות שתפגשו.

מה הן היכולות של אדריכל נוף?

אדריכל נוף הוא איש מקצוע שסיים את לימודי תואר באדריכלות נוף. הוא אחראי על החיבורים בין הבתים הבנויים לבין הסביבה הטבעית הקיימת, כמו: העצים, בריכות, צמחייה, גינות. הידע שלו מאוד רחב בתחומים רבים והוא יכול לפתור המון בעיות שיכולות לצוץ במהלך התכנון והשיפוץ, לדוגמה: אם במהלך השיפוץ התגלתה בעיית ניקוז, אז הוא יידע לתכנן השקיה מתאימה. אך מלבד זאת, אדריכל מהסוג הזה מכיר את כל סוגי האדמה ויודע להתאים אותה לצרכים שלכם. התכנית של האדריכל מושתתת על מה שאתם חולמים ומדמיינים ומשולבת יחד עם המקצועיות והידע שהוא מביא עמו.

סגנונות העיצוב באדריכלות נוף

קיימים סגנונות רבים בעיצוב גינות ומרחבים ירוקים, אך יש כמה נפוצים שחשוב שתכירו, בעיקר כשמדובר בבית פרטי, עם גינה ומרחב שאפשר לנצל אותו לעיצוב מיוחד. אחד מהסגנונות הבולטים בבתים הוא המודרני, המושתת על עיצוב נקי, מוקפד, עם צמחיה מדוגמת היטב, שילוב של חומרים שונים כמו אבן ועץ שמייצרים אווירה נעימה ונקייה. נוסף לו, יש גם את הסגנון הצרפתי, שמוסיף נדבך רומנטי, סגנון אנגלי שמציע מראה פרחוני ונוספים.

 לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף בעל וותק וניסיון בעיצוב מרחבים פתוחים, עם ידע בכל סגנונות העיצוב שאתם חולמים עליהם, ודואג לשמור על הטבע ולהוסיף קווים נקיים של עיצוב קלאסי.

 

Exit mobile version