Site icon מקומון רמת גן

אדווה הגיעה למופע של רדיוהד ברמת גן

אמבולנס המשאלות של מד"א הגשים את חלומה של אדווה בן דוד שחלתה בסרטן – להגיע להופעה של להקת רדיוהד. "זה פשוט חלום שהתגשם, רדיוהד זו להקת ילדות, אני מרגישה כאילו חזרתי היום לתקופת התיכון" סיפרה אדווה

לפני יותר מחצי שנה קנו אדווה בן דוד (30) ובן זוגה כרטיסים להופעה של להקת רדיוהד שהתקיימה בפארק הירקון בתל אביב. זמן קצר לאחר שרכשו את הכרטיסים, חלתה אדווה במחלת הסרטן ומאז מתמודדת עם המחלה הקשה. בימים האחרונים כשהבינה שבשל מצבה הרפואי, לא תוכל להגיע ולצפות בהופעה, החליטו היא ובן זוגה למכור את הכרטיסים. חבריה ששמעו על אכזבתה הגדולה של אדווה סיפרו לה על 'אמבולנס המשאלות' של מגן דוד אדום שאולי יוכל להגשים לה את החלום.

אדוה בן דוד עם צוות אמב' המשאלות של מדא בהופעת להקת רדיוהד בפארק הירקון – צילום דוברות מדא

'אמבולנס המשאלות' של מד"א הגיע לביתה של אדווה בן דוד (30) ילידת עפולה שבחודשים האחרונים מתגוררת בירושלים והגשים לה חלום ילדות להגיע להופעה של להקת רדיוהד בפארק הירקון בתל אביב. אדווה, צפתה בהופעה יחד עם בן זוגה במתחם מיוחד הנמצא ממש בקרבת הבמה, כשכל אותו הזמן צוות 'אמבולנס המשאלות' עם המתנדבים, חובש רפואת חירום במד"א שמעון סבג ופרמדיק מד"א יונתן סוסן מלווים אותה. בתום ההופעה, אדווה, מעריצה מושבעת של Radiohead והצוות שבו לירושלים, עם חוויה שלא תשכח במהרה.

אדווה בן דוד: "זה פשוט חלום שהתגשם בזכות הפרויקט המדהים הזה של מד"א. בשבילי רדיוהד זו להקת ילדות, אני מרגישה כאילו חזרתי היום לתקופת התיכון. קניתי את הכרטיסים כבר לפני יותר מחצי שנה, לפני שחליתי ואני מתרגשת שלמרות כל מה שקרה, אני פה היום. אני מודה לצוות המתנדבים של אמבולנס המשאלות של מד"א שלקחו אותי להופעה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שמחנו להגשים את משאלתה של אדווה ואני בטוח שהיא נהנתה מההופעה. מתוך הבנה כי הטיפול הנפשי הוא לא פחות משמעותי מהטיפול התרופתי החלטנו במד"א לייסד את פרויקט 'אמבולנס המשאלות', שפועל להגשמת חלומותיהם של החולים במחלה הקשה. בפרויקט הזה יש לנו זכות גדולה להמתיק ולו במקצת רגעים קשים ומרים, ולסייע לחולים במחלות קשות ובני משפחותיהם "להטעין את המצברים" לקראת המשך ההתמודדות הלא פשוטה. מד"א ימשיך לפעול למען בריאותם של האזרחים, בכל המובנים, וינסה להשכיח את כאבם ככל שניתן. אני שולח לאדווה ברכות החלמה מהירה".

Exit mobile version