Site icon מקומון רמת גן

אבי קץ מייסד קופיקס מרצה בתיכון אלון ברמת גן

אבי כץ מייסד קופיקס ונשיא הגשמה התארח  והרצה בפני תלמידי כיתת המובילות החברתית בתיכון אלון ברמת גן, במסגרת תכנית יזמות בה משתתפים תלמידי הכיתה. 

אבי כץ, סיפר במפגש עם תלמידי כיתת המובילות החברתית על עצמו, על דרכו בעולם העסקים ועל היזמות העסקית שלו וענה בשמחה לשאלות התלמידים, שהתעניינו בדרך שעבר, כמו גם בהצלחתה של קופיקס, והאתגרים איתם מתמודדת החברה.

כץ בחר לסיים את הרצאתו במשפט: "פעם כולם לא למדו, היה קל להתבלט. היום, בלי ללמוד, אין לכם סיכוי!".

יוסי חיימוב, תלמיד מהכיתה, מספר: ״למדנו מכץ שאפשר לשבור את יוקר המחיה. כץ הוא איש מעניין מאוד, שבעיקר גרם לנו להבין שכמעט הכול אפשרי״.

אבי כץ עם תלמידי תיכון אלון. צילום: אסף חן

השנה, לראשונה, החלה לפעול תכנית יזמות ייחודית, במסגרתה לומדים הילדים על חשיבה יזמית, כיצד הופכים רעיון לעשייה ומניעים תהליכים קדימה. בנוסף, פוגשים התלמידים אנשים מתחומים שונים שמספרים על עצמם, על הדרך שעברו, על הכישלונות וההצלחות.

ד"ר ציפי לנדאו, מנהלת בית הספר, מספרת על התכנית: "אנחנו מאמינים שמגיע לכל אחד להצליח. בביה"ס אנחנו מנסים לייצר פלטפורמות שיהוו יסודות להצלחה, ע"י יצירת כלים ללמידה והתפתחות אישית. בית הספר דוגל בחוויות שעוזרות לתלמידים לצאת מאזור הנוחות וליצור חוויות שהינן מעצימות ומגוונות". "

עוד מוסיפה ד"ר לנדאו: "בקיץ שעבר נוצר הקשר עם יאיר נתיב, שביקש ליצור תכנית חדשה עבור תלמידי תיכון, לעידוד שאפתנות ומצוינות. ניכר כי התכנית מצליחה, ישנו קשר טוב בין יאיר לתלמידים, והם נלהבים לעשייה במסגרת הפרויקט. בהמשך אנו מתכננים גם לעשות ערב שיא להצגת תוצרי התלמידים."

בהמשך התכנית יבחרו הילדים מספר רעיונות אותם ירצו להוציא אל הפועל בעזרת אנשי מקצוע רלוונטיים כתעשיינים, יזמים, אנשי כספים וכלכלה ועוד.

Exit mobile version