Site icon מקומון רמת גן

אביאלי טייג: חנות כלי עבודה וחומרי בניין איכותיים

החל מברזל ועץ לבניין ועד לבגדי עבודה ואביזרי אינסטלציה, אצל אביאלי טייג, חנות כלי עבודה וחומרי בניין, תוכלו למצוא את כל מה שדרוש עבור פרויקטים בתחום הבניין, החשמל, הסניטציה ועוד

לא משנה מה גודל הפרויקט שעומד לפניכם, בין אם אתם מתכננים לעשות שיפוץ קטן בדירה או להקים בית מאפס, היום אפשר לרכוש את כל הציוד במקום אחד. החנות ממוקמת באזור התעשייה חולון ומתפרשת על פני 600 מטר רבוע. המחלקות השונות של החנות כוללות מחלקת חומרי בניין, מחלקה לכלי עבודה וגם מחלקה לבגדי עבודה. בנוסף, תוכלו למצוא בחנות מחלקות המוקדשות לתחומי האינסטלציה, החשמל, וכל מה שדרוש לעבודות גינון.

חנות חומרי בניין: פתרונות בנייה איכותיים

פרויקט בניין מצוין מתחיל מחומרים באיכות מצוינת, ולכן חשוב לרכוש חומרי בניין איכותיים מספקים מנוסים שמכירים את התחום. בחנות תוכלו למצוא ציוד מכל הסוגים, החל מחוטי קשירה ומסמרים ועד לחומרים כמו ברזל בניין, עץ לבניין, עמודים עגולים, ארגזי כוורת וקלקר, ועוד מוצרים נוספים.

לפני שרוכשים חומרי בניין עבור פרויקט עצמאי או מסחרי, כדאי להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון בתחום. על מנת שהצוות בחנות יוכל לסייע בהתאמת חומרי הבניין הדרושים לפרויקט הספציפי שלכם, הזמנה של חומרי בניין מתבצעת באופן טלפוני.

חנות כלי עבודה לרכישה ולהשכרה

כלי עבודה באיכות גבוהה הם חובה לכל מי שמתעסק בבנייה מכל סוג, על מנת לבצע את העבודה בצורה היעילה והבטיחותית ביותר. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי עבודה במחירים הטובים בארץ: פטישונים, מסורים, מלטשות, פטישי חציבה ועוד. למעוניינים בייעוץ מקצועי לפני הרכישה או בתמיכה טכנית ניתן ליצור קשר עם החנות ולקבל שירות מקצועי ואדיב.

PIXABAY

בגדי עבודה – לנוחות ובטיחות מרבית

עבודות בנייה, חשמל או גינון הן עבודות פיזיות, וככאלה נדרש עבורן ביגוד מתאים – כזה שיאפשר חופש תנועה מצד אחד וישמור על הבטיחות של העובד מצד שני. בחנות תוכלו למצוא חנות בגדי עבודה המציעה בגדים שמותאמים לכל סוגי העבודות ולמגוון רחב של תנאי שטח: מעילים מחממים, מכנסי עבודה, כובעים להגנה מפני השמש ועוד.

אביזרי אינסטלציה וכל מה שצריך לאמבטיה

החנות מציעה פתרונות אינסטלציה מגוונים במחירים נוחים ונגישים: החל מברזים ועד לחלקי צנרת וציוד נלווה לעבודות אינסטלציה. המוצרים בחנות חומרי האינסטלציה הם באיכות גבוהה ובמחירים זולים ללא תחרות.

30 שנה בתחום חומרי הבניין

אביאלי טייג היא חנות חומרי בניין שהוקמה על ידי האחים אבי ואלי טייג בשנת 1998. בנוסף לשיווק של חומרי בניין וציוד מכל הסוגים, תוכלו למצוא בחנות שירות השכרה של כלי עבודה חשמליים מסוגים שונים, לצד מערך של משאיות ומשאית מנוף לשינוע של ציוד וחומרים. אביאלי טייג מעניקים שירות אישי ומקצועי ברמה גבוהה למשפצים חובבים ולקבלנים גדולים כאחד.

בקרו באתר הבית: https://www.avieli.co.il

Exit mobile version