Site icon מקומון רמת גן

תפקידו של עו״ד מומחה לענייני מיסים

עריכת הדוח השנתי של העסק שלכם יכולה להיות מסובכת גם אם אתם לא מתמודדים עם מורכבות פיננסית כמו בעלות על נכסי נדל״ן או השקעות מרובות. כל מי שמנהל עסק, ולו גם הקטן ביותר, עשוי למצוא שהעסקת עו״ד מומחה לענייני מיסים היא צעד נבון וכדאי.

לפעמים, במיוחד אם החזרי המס שלכם פשוטים מאוד, זה מפתה לחסוך כסף ולהכין בעצמכם את הדוח השנתי, במקום לשכור את שירותיו של אחד מאותם עורכי דין מיסים, מומחים בתחום. אבל לפני שתתחילו לבצע את המשימה בעצמכם, בואו להכיר כמה מהתפקידים המרכזיים של עו״ד מומחה לענייני מסים, בגינם עדיף להפקיד את המשימה בידיו של מקצוען.

לעזור לכם לערוך את הדוח השנתי

מן הסתם, אם אתם שכירים שהכנסתם מגיעה משכר ואין לכם הוצאות עסקיות הקשורות לעבודה, עבורן אתם רוצים לקבל החזרי מס – אתם לא ממש זקוקים לייעוץ של עורך דין.

אבל, אם אתם בעלי עסק, ויש לכם גם הכנסות אחרות, למשל כתוצאה מהשקעות או ממניות, הניסיון מלמד שעדיף להפקיד את עריכת הדוח השנתי בידיו האמונות של עורך דין מומחה בענייני מיסים.

קרדיט: Pixabay

להגן עליכם מפני בזבוז זמן וכסף ומפני עבירה על חוקי המסים

לא מעט אנשים שמכינים את הדוחות הכספיים בעצמם, נוטים לבצע שגיאות. איש מקצוע מנוסה יזהה ויתקן שגיאות בדו״ח השנתי שלכם.

למעשה, עורך הדין יכול לחסוך מהלקוחות שלו:

לייעץ לכם בכול נושא שקשור לחוקי המס

יש סיבה לכך שבעלי עסקים מעדיפים לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה במסים! פשוט, לאדם מהשורה קשה להבין את כל חוקי המס המורכבים. חוץ מזה, חוקים אלה משתנים חדשות לבקרים, ורק איש מקצוע בתחום יטרח להקפיד ולהתעדכן באופן שוטף בשינויים אלה.

נישום שאינו יודע מה בדיוק עליו לעשות, עלול לייצר החזר מס שעל פניו נראה נאה מאוד, אבל למעשה הוא חסר כל תועלת. לעומת זאת, עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם עו״ד לענייני מסים, יכולה להבטיח לכם החזרי מס הלכה למעשה.

להעניק לכם ייעוץ מותאם אישית ותכנון מראש

מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה בתחום המס, במיוחד במקרים שבהם מצבכם עשוי להשתנות בשנה הקרובה. למשל, אם אתם מתכננים להשקיע כספים, להרחיב את הייצור או להוסיף שירות חדש. במקרים כגון אלה, חשוב במיוחד להבטיח שעומד לצדכם עורך דין בענייני מיסים, שישמור על האינטרסים שלכם.

אמנם, הכנת מיסים בשיטת ׳עשה זאת בעצמך׳ יכולה להיות זולה יותר, במיוחד בטווח הקצר, אבל נדרשת רק שגיאה אחת כדי שזה יעלה לכם ביוקר.

Exit mobile version