Site icon מקומון רמת גן

תכירו את פורטל הסטייקים ואתר הסדרות לילדים

רשת האתרים של עט תקשורת מתרחבת עם סדרת אתרים בנישות ייחודיות. בין היתר הושק אתר ישראלי המתמחה בסטייקים ובשרים, פורטל גיימינג, אינדקס אתרים חדש ואתר לחופשות נגישות לנכים.

הידעתם מה ההבדל בין סוגי סטייקים? מה זה סטייק וואגיו ומה סטייק טומהוק? מתכון שווה לאסאדו או לסטייק סלמון? כל התשובות באתר הבית של הסטייקים בישראל. איך בדיוק מנהלים חופשה מונגשת בדובאי? ואיפה שוכרים רכב נכים לטיול נכים? האתר fly4u מחכה לכם עם התשובות. על עיצוב פנים במודיעין ובמקומות אחרים בארץ ועל טיפים מומלצים לבחירת מעצב פנים תוכלו ללמוד בפורטל העיצוב החדש ואפילו לפרסם את האתר או העסק שלכם בחינם באינדקס העסקים והאתרים החדש www.indexweb.co.il.

אם אתם חובבי טניס תוכלו למצוא גריפים, מחבטים, ואפילו תיקי טניס בחנות של מוצרי טניס ייחודיים בלחיצה על הקישור כאן  ואם אתם מחפשים ציוד לבן או לבת העומדים להתגייס בקרוב תוכלו למצוא את כל המוצרים לחיילים הצעירים כולל שקיות חימום וביגוד טרמי באתר israelarmy.co.il/

pixabay

לצד אתרים ותיקים כמו חדשות סלבס, הבילויים, בריאות, חדשות המשפט, כלכלי, חדשות מוזיקה חסידית ופוליטיקלי. משרד הדיגיטל עט תקשורת בבעלות עמיעד טאוב השיק לאחרונה פורטלים דיגיטליים חדשים העוסקים במגוון תחומים ייחודיים הרלוונטיים לקהל הגולשים הישראלי.

בין היתר עלה אתר המסקר חדשות חרדים שם תוכלו למצוא עדכונים חמים על המהומות בבני ברק. פורטל חדש לתנועות הנוער בישראל ובו תוכלו למצוא מגוון פעילויות למדריכים ולחניכים שיחזרו בקרוב להיפגש בתנועות.

אנקדוטה מעניינת היא כי בתו הקטנה של בעלי המשרד בת ה-8 השיקה אתר משלה העונה לשם קולנועה ומסקר את עולם הסדרות לילדים וקטנטנים.עם מידע על בוב ספוג, קישורים לסדרות של הקלמרים, עדכונים על תכנית ילדים חדשות ועל סרטי ילדים בנטפליקס ועוד.

צילום מסך

עמיעד טאוב: “בעידן הניו מדיה והדיגיטל יש חשיבות גדולה להתחדשות. משרדנו מתמחה בשנים האחרונות בקידום אורגני ברשת האינטרנט ורשת האתרים שלנו מהווה מענה לצורך של הגולשים והקוראים בתוכן איכותי וממוקד בעידן רב ערוצי. הקמנו מגוון אתרים בנישות ייחודיות לאחר ניתוח של הצרכים של הלקוח הישראלי בכוונתנו להקפיד על איכות גובהה של תכנים עיתונאיים להנאת הגולשים וכן לפתח פלטפורמות נוספות”.

עמיעד טאוב הוא איש תקשורת ועסקים ישראלי המשמש כמנכ”ל ’‘עט תקשורת‘‘, משנה לראש עיריית מודיעין בהתנדבות, יו‘‘ר בהתנדבות של עמותת אופק חזרה לחיים העוסקת במניעת רשלנות רפואית, שיפור מערכת הבריאות וליווי משפחות לאחר משבר רפואי, חבר בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית ומחבר הספרים "מזימה", "אחי מיוחד" ו-"קסם אישי".

Exit mobile version