Site icon מקומון רמת גן

תיקים לקיץ – מה חדש ושווה להכיר?

תיק למחשב נייד
תיק למחשב נייד. כיסים – תיקים מעוצבים. צילום: עמית אופק
בשיתוף אתר Kisim

תיקים לשימוש יומיומי הפכו להיות נפוצים הרבה יותר משהיו בעבר, בין השאר מכיוון שכיום גם אחוז ניכר מהגברים משתמש בתיקי צד א תיקי גב שנים באופן יומיומי, בניגוד לעבר אז הי מזוהים בעיקר עם נשים. העולם של היום שונה מזה של לפני כמה עשרות שנים בלבד, וכך גם תחום התיקים. בהתחשב בכך, מעניין להתעדכן במה שחדש משתנה בתחום מדי שנה, בפרט בתקופת הקיץ בה תמיד ניתן לראות הרבה יותר אופנה ואביזרים למיניהם, כולל תיקים. מה שווה במיוחד להכיר בתחום התיקים לקיץ כיום?

תיקי בד טבעוניים

טבעונות הפכה לחלק אינטגראלי מחייהם של אינספור ישראלים במהלך העשור האחרון, ומדובר במגמה רחבה ביותר, הרבה מעל ומעבר לתחום האוכל. כיום, גם אנשים רבים אשר לא עברו לתזונה טבעונית או צמחונית כן מעוניינים לתרום לשינוי זה בדרכים שונות, ואחד המקומות לעשות בהם שינוי הוא תחום הביגוד, האופנה והאקססוריז (אביזרים) למיניהם. לדוגמה – תחום התיקים… כידוע, באופן מסורתי נהגו לייצר חלק ניכר מהתיקים בעולם (בפרט אלו הקטנים והבינוניים המשמשים אותנו באופן יומיומי) מעור של בעלי חיים.

כיום, בעקבות המגמה המשמעותית לצמצום צריכה של מצרים מן החי, כבר מייצרים כמעט את כל הבגדים, האביזרים והתיקים גם מחומרים אלטרנטיביים שונים, כאלו אשר אינם מכילים כלל חומרים שהגיעו מגופם של בעלי חיים. תיק בד טבעוני דוגמת אלו שתמצאו כאן, הם דוגמה מצוינת לכך – ניתן למצוא כיום מגוון עשיר ורחב ביותר של תיקים "טבעוניים" מסוגים שונים, כך שכל אחת וכל אחד יוכלו למצוא בדיוק את התיק המתאים והמועדף עליהם מבחינה אסתטית ושימושית גם יחד בגרסה "טבעונית", כך יוכלו לתרום גם כן למגמה המבורכת של צמצום הנזק שמשית האדם על העולם שסביבו.

תיק גב. כיסים – תיקים מעוצבים. צילום: עמית אופק
תיקי גב נוחים בעיצובים בלתי שגרתיים

בשנים האחרונות מושם דגש על עיצוב וייצור של תיקי גב נוחים ונעימים ללבוש, כאלו אשר אינם מעמיסים יותר מדי על הכתפיים והגב ומאפשרים ללכת עימם לאורך ימים שלמים וארוכים, בנוחות מרבית. גם כאן אצלנו תוכלו למצוא מבחר רחב יחסית של תיקי גב נוחים מסוגים שונים ובצורות שונות –

לדוגמה, תיקי גב "רגילים" לכאורה, אך כאלו המותאמים גם לנשיאה של מחשב נייד. כך נהנים מהטוב שבשני העולמות – תיק גב לנשים שהוא נוח ו"רגיל" לכל דבר עניין (כלומר, לא תיק למחשב המשמש אך ורק למטרה זו), אך כזה אשר מעוצב על מנת להכיל גם מחשבים  ניידים, ולהגן עליהם בצורה טובה.

תיק צד. כיסים – תיקים מעוצבים. צילום: עמית אופק

עיצוב נוסף יחסית חדש ו"מרענן" שכדאי להכיר (ושתוכלו למצוא כאן אצלנו) הוא של תיקי גב הנסגרים באמצעות "קליפס", כמו התיקים היבשים שלוקחים לים אשר מוגנים לחלוטין מפני חדירה של מים. הסגירה עם ה"קליפס" היא נחה, מהירה ויעילה, ובעיצובים החדשים של היום גם ממש אופנתית ו"שיקית". אלי זה מה שמסמל את סופו הקרב של עידן הריץ' רץ'?…

מחפשים תיקים? היכנסו לאתר Kisim בו תוכלו לרכוש אונליין תיקים מעוצבים לנשים, כולל תיק ליומיום, תיק ערב, תיק גב לנשים, תיק עור, תיק בד טבעוני ועוד.

Exit mobile version