Site icon מקומון רמת גן

תיקון סלולר עד הבית – צ'יפזול זה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים

צילום: יח"צ

היום כבר לא תצטרכו לטרטר את עצמכם למעבדה סלולרית, שירות תיקון סלולר עד הבית של חברת צ'יפזול מאפשר תיקון מהיר ואיכותי במחיר אטרקטיבי במרחק שיחת טלפון אחת.  

כבר כמה עשורים שהטלפון הסלולרי שלנו הוא חלק מהותי בחיים של כולנו. אנחנו מדברים בו, מנציחים באמצעותו רגעים, מזמינים, ורוכשים , משחקים בו, משתפים בו פוסטים ברשתות החברתיות ועוד. הסלולרי אתנו 24/7. לעיתים נדמה כי כל העולם שלנו נמצא במכשיר הקטן והחכם הזה ולכן, כאשר משהו בו משתבש גם החיים שלנו משתבשים אתו ולכן, חשוב לתקן אותו במהירות ובאופן מקצועי. שירות תיקון סלולר עד הבית של מעבדת צ'יפזול, מאפשר לך לחסוך את כל הריצות וכאב הראש כאשר טכנאי מומחה ומנוסה מגיע עד אליך, מאבחן במהירות את התקלה ומתקן אותה במקום וזאת, במחירים הכי אטרקטיביים שיש.

מכשירי הטלפון הסלולריים כיום הם חכמים ומתקדמים במיוחד וכן, גם יקרים מאוד. כאשר מופיעה תקלה בסלולרי, חשוב לפנות לשירות תיקונים מוסמך ומנוסה המתמחה בתיקון כל סוגי מכשירי הסלולר הנפוצים ואת כל סוגי התקלות ומתמחה בתיקונם המהיר והאיכותי. וכל זאת במחירים ללא תחרות.

סוגי התיקונים לסלולר עד הבית של מעבדות צ'יפזול:

תיקון סלולר עד הבית – החלפת מסך

זהו אחד מהתיקונים הנפוצים במכשירים סלולריים. כשמדובר במסך שבור, חשוב לתקן את הבעיה במהירות שכן, הזכוכית עלולה לפצוע אתכן ואף לפגוע במכשיר ולהעמיק את הנזק לליבת המכשיר. שירות תיקון סלולרי עד הבית של מעבדת צ'יפזול, יחליף עבורכם את המסך במהירות ובמקצועיות. טכנאי מומחה של צ'יפזול יגיע אליכם הביתה או למקום העבודה ויחליפו את המסך המתאים לדגם הסלולרי שלכם במחיר אטרקטיבי במיוחד.

תיקון סלולר עד הבית – שקע תקול

שקע טעינה של מכשירי טלפון סלולרי, עלול להיות תקול בשל סיבות רבות ובהן, שימוש לא זהיר הגורם להתרופפות החיבורים, זריקות ונפילות רבות של המכשיר, חדירת לחות, אבק או לכלוך לשקע הטעינה הפוגעים במעגלים החשמליים או התעקמות של אחד הפינים, המקשה על הכנסת הכבל. שירות תיקון סלולרי עד הבית של מעבדת צ'יפזול, ישלח אליך טכנאי סלולרי מומחה שיאתר את הבעיה במהירות ויפתור אותה וכל זאת, במחיר נוח במיוחד.

תיקון סלולר עד הבית – קורוזיה

כאשר המכשיר הסלולרי שלך אינו מתפקד כבעבר או כשאינו נדלק, יתכן שמדובר על הימצאות קורוזיה. ניקוי קורוזיה במכשירים סלולריים הוא אחד התיקונים השכיחים במעבדות הסלולר. התיקון, מחזיר את המכשיר לקדמותו לאחר חדירת מים או לחות. זהו תיקון סטנדרטי אך חשוב שייעשה על ידי טכנאים מומחים ומנוסים וזאת, על מנת שהסלולרי שלכם יחזור לפעול בצורה מהירה ומלאה. הטכנאים המומחים של מעבדת צ'יפזול יגיעו עד אליכם, יפתחו וייבשו את המכשיר ואת המקומות הרטובים בו וישיבו אותו לתפקוד תקין וכל זאת, במחיר ללא תחרות.

תיקון סלולר עד הבית – תקלות בלוח האם

תקלה בלוח האם במכשיר הסלולרי, עלולות להביא להשבתתו שכן, מדובר ב"מוח" של המכשיר. תקלות בלוח האם, באות לידי ביטוי במכשיר הנדלק וכבה, מסך תקוע על לוגו ההדלקה, איבוד קליטה פתאומי, מסך כחול ועוד. תיקון לוח אם דורש עבודה מדויקת, טכנולוגיה מתקדמת, מומחיות וניסיון רב. המעבדה הניידת של צ'יפזול תגיע עד אליכם הביתה או למשרד עם הטכנאים הטובים והמנוסים ביותר אשר יאתרו את התקלה הספציפית בלוח האם. ויחזירו את המכשיר שלכם לפעולה תקינה וכל זאת במחיר אטרקטיבי במיוחד.

תיקון סלולר עד הבית – תיקון מצלמה

מצלמת הסלולרי שלנו היא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום. היא מתעדת כל רגע בחיים שלנו, כשאנחנו מתעדים את האהובים עלינו ומעלים לרשתות החברתיות תמונות מטיולים, בילויים ועוד. תקלות במצלמת הסלולרי, הן נפוצות במיוחד כשבין היתר, מדובר על עדשה פנימית שבורה, סדק בעינית המצלמה, מסך שחור, כתמים המופיעים על המצלמה ועוד. הטכנאים המנוסים של מעבדת צ'יפזול יגיעו עד אליכם עם כל הניסיון וכל הציוד על מנת לאתר במהירות את התקלה במצלמה ובעת הצורך, יחליפו אותה במחיר ידידותי במיוחד ויאפשרו לכם לחזור ולתעד הכל.

תיקון סלולר עד הבית – החלפת סוללה

החלפת סוללה למכשיר הסלולרי, נדרשת מידי פעם בפעם וזאת, בשל שחיקה של הסוללה. לעיתים עלולה הסוללה להתחמם יתר על המידה או להתנפח, דבר המחייב את החלפת הסוללה במהירות. סוללה המתרוקנת מהר, מצביעה על הצורך בהחלפתה. הטכנאים המוסמכים של מעבדת צ'יפזול, יגיעו עד אליכם הביתה או למשרד ויחליפו את הסוללה הישנה בסוללה מקורית או עם רמת תאימות גבוהה בהתאם לדגם שברשותכם וזאת, במחיר המשתלם ביותר.

מומחים בתיקון כל סוגי הטלפונים הסלולריים במחיר הזול ביותר

כבר עשרות שנים שרשת מעבדות צ'יפזול היא אחת המובילות בישראל לתיקון סלולר. לטכנאים המומחים של הרשת, ידע וניסיון רבים בתיקון כל סוגי מכשירי הסלולרי. המומחים של רשת צ'יפזול, מאבחנים ומתקנים במהירות כל תקלה בצורה הטובה ביותר. טכנאי הרשת ערוכים בכדי לתקן כל סוג של תקלה בכל דגמי המכשירים הסלולריים בהם : אייפון, שיאומי, סמסונג, LG, וואואי ועוד. בין התקלות אותן מתקנים הטכנאים המומחים של צ'יפזול בהצלחה: החלפת סוללה, תיקון בעיות טעינה, תיקון מערכת שמע, החלפת כפתורים ( בית, כיבוי, הדלקה, ווליום ועוד) תיקון לוח אם ועוד. לרשת, כל החלפים האיכותיים, זמינים ונגישים על מנת להבטיח לכם תיקון מהיר ומקצועי במחירים אטרקטיביים במיוחד. יש לכם תקלה בסלולרי? הזמינו עכשיו את הטכנאים המומחים של צ'יפזול והחזירו את הסלולרי שלכם לשגרה במהירות.

Exit mobile version