Site icon מקומון רמת גן

תיקון אייפון בתל אביב

כאשר האייפון לא נדלק נדרש לחבר אותו לשקע מיוחד, אשר מאתר את בעיית ההדלקה, ייתכן ובעיה זו נובעת כתוצאה משקע ההטענה, בעיית מסך, רכיבים פנימיים פגומים או קורוזיה, ועוד לפני שעברו 10 דקות, בעל הטלפון ייאלץ להיפרד מסכום של בין 100-150 ₪ רק עבור אבחון.לכן חשוב לפנות למעבדה לתיקון אייפון בתל אביב, בעלת ניסיון רחב, וידע מקצועי כדי לבצע את תיקון האייפון במהירות ואמינות. אילו תקלות רווחות באייפון, על כך במאמר הבא!

תיקון שקע טעינה
האייפון לא נדלק גם לאחר הטענה של 24 שעות?  ייתכן מאוד ששקע הטעינה פגום. סחיפה של כבל הטעינה, ניתוק וחיבור לא נכון, עלול לפגוע ברכיב רגיש זה.  אם ניתן לתקן את השקע- מתקנים, אם ניתן להחליף- מחליפים, טווח המחירים במעבדות לתיקון אייפון בתל אביב נא בין 100-200 ₪ כולל מחיר האבחון.

אייפון צילום pixbay

תיקון המסך
מסך האייפון הוא מהחזקים הקיימים בשוק, אבל אורך החיים הדינאמי, והצורך להשאיר אותו צמוד לגוף, עלול לגרום לנפילתו, ופגיעה ברכיביו הפנימיים וצורתו. סדק של מסך האייפון פוגע עד מאוד בחוויית השימוש, המסך הוא אחד הרכיבים היקרים בטלפון, ולכן תמיד מומלץ להוסיף שכבת הגנה נוספת כמדבקת זכוכית מסיבית, אותו ניתן לרכוש במעבדה לתיקון אייפון בתל אביב. תיקון המסך מתבצע רק על ידי החלפתו, תוך הקפדה על חיבור המסך ואיטום יסודי, על מנת למנוע כניסה של מים לחלקים הפנימיים.

ניקוי קורוזיה
כאשר המכשיר חשוף לסביבה לחה ולמים, ובעיקר כאשר לא קיימת אטימה נאותה למכשיר, הוא עלול להתמלא בקורוזיה. קורוזיה פוגעת בתפקוד התקין של המכשיר, ויוצרת שלל תקלות כמו רטיבות במסך, קפיצת אייקונים, חוסר תגובה של מסך המגע וכדומה, במעבדה לתיקון אייפון בתל אביב, מבצעים ניקוי קורוזיה על ידי פתיחת המכשיר, העבודה הנדרשת היא עדינה, לאחר מכן מבצעים איטום מחדש.

החלפת רמקול ומערכת שמע
אם המוזיקה נשמעת חלשה מדי, או שאתם נדרשים לחזור כמה פעמים על הדברים, והרמקול נמצא בעוצמה הגבוהה ביותר שלו, ועדיין לא שומעים, לא צריך להחליף את כל האייפון, ניתן להחליף את רכיבי מערכת השמע וליהנות מאיכות של מכשיר חדש.

חיישן הקרבה
טכנולוגית הקרבה מאפשרת העתקת נתונים ממכשיר למכשיר באמצעות קירוב המכשירים.
לעיתים החיישן נפגע, מה שעלול לפגוע בשימוש השוטף של המכשיר, להפעיל אפליקציות, לכבות את המכשיר וכדומה. במקרה זה נדרש לבצע בדיקה ולבצע תיקון אייפון בתל אביב

זיכרון ולוח אם
לוח אם זה המחשב של האייפון, שחיקה, התיישנות, קורוזיה עלולות לפגוע בתפקודו התקין, כאשר הטלפון נכבה בתדירות גבוהה, או גם לאחר הטענה ארוכה, מראה שהסוללה ריקה, זה סימון להכניס את הטלפון לתיקון, ולבצע החלפה

החלפת המצלמה
אומרים, שכולם הפכו להיות צלמים, מאז שהמצלמות המקצועיות הוכנסו לאייפונים. לכן אין ספק, שכשאר המצלמה נפגמת , איתה נפגמת כל חווית השימוש. כדאי לבצע החלפה של מצלמה לאייפון במעבדת תיקון ייעודית.

 

Exit mobile version